• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

mOe
    TIO TIMMAR I STRÄCK! Fast nu när jag tänkter efter har jag det nästan lika bra. Lyckeli sover ofta 8,5-9 timmar i sträck, ju.

Mareld

Hoppas resan gick bra!

Kvack

Jag fixar! Länken först, bilder sedan.

• lille08

Här är det krassligt idag. Jag har varit förkyld några dagar, men nu har William också blivit det. Igår kväll kräktes han upp en massa slem. Han är lite rosslig, täppt och nyser en massa. Idag har han lite feber också. Stackars min lille skrutt! Inget kul med förkylningar hos små bebisar...

• Lana
    TACK för era UNDERBARA svar...de värmde underbart gott...ni är helt fantastiskt snälla som engagerar er så....vet inte hur jag ska uttfycka min tacksamhet
    Fick tid i fredags hos läkaren så nu är jag sjukskriven och MIkael är hemma hos oss tom 31/10.underart...ska träffa BM i dag och prata lite,ska får skriva i den blanketten man skriver i på barnens 2,5månaders kontroll.får se om vi bokar tid hos BVC psykologen.!

va "skönt" att det inte bara är jag som känner såhär...vi känner med varandra..
    har varit "ledig" från FL och sånt i helgen,bara myst med gubben och haft det tevligt...så skönt.

Amelie;det kan vara därför de skäms,fast jag tycker inte ni är för gamla,du är jätte vacker och gör ett fantastikt jobb! det är nog vä'ldigt normalt att de känner så,de skäms över hoinom,han skriker,luktar bajs mm mm plus tanken på att ni har haft sex.det är faktiskt något som ens mamma och pappa INTE gör

jucea; det gick jätte bra.Elly älskade att bada...något att se fram emot varje vecka
    Elly sover de flesta nätter på mage, 21-07...ibland sover hon första passet på rygg 21-03...men sen på mage...hon sover mycekt bättre på mage,ska vi somna henne på rygg har vi att göra LÄNGE innan hon somna igen..på kvällen går det oftast bra för då är hon så trött...

VT;haha härligt...HICK...va roligt att höra att du hade skoj och "släppe" dom där hemma...

Pytte PMS - gick jätte fort

Heidi; åh va tröttsamt,kunde han inte tatt sig till toan...klart ni inte vill sova där när han spytt men annars kunde han släpat sig nån annan stans....

m0e;Vilket lätt nick men katten var bra men inte hmm...chesirecat eller??kan inte stava till det

vill nån inboxa zitrus länk???
  • MissHellen

Lana: Har jag missat nått? :/ Mår du inge bra?

• Vilda Tiger

Lille
    FY för förkylning hos bebisar! Det borde förbjudas... Hoppas hoppas det går över snart!

Lana
    Va skönt att höra att ni är två hemma nu! Det är du värd! Många kramar och klapp på axeln! Får jag träffa Mikael på torsdag på simmet nu då? Jag inboxar!

MissH
    ska kika med en gång!

• lille08
    MissHellen skrev 2008-10-20 10:14:55 följande:
    MissHelene.bilddagboken.se/p/dayview.html... Där bland bilderna är våran nya fynd vagn, för 750 kronor Super nöjd! Hoppas bara vi får våran andra vagn såld nu, för annars har vi tre vagnar haha!
    Vilket fynd! Jättefin vagn! En av mina kompisar hade en precis sån till sin dotter när hon var liten och jag kan säga att nypriset var betydligt mer än 750:-!
  • lille08

VT: Usch ja, inget kul att se honom så krasslig. Jag har sovit skitdåligt i natt för att jag velat ha koll på honom. Dessutom har han vaknat en massa gånger för att han varit så täppt i näsan. Får hoppas att han snart blir frisk igen!

• Vilda Tiger

Av ngn konstig anledning kan jag inte kopiera bilder från mina bildmappar till bildtråden. Måste man konfigurera dem eller vad det nu heter?

jag lade iaf in två bilder på bloggen idag. En från igår: Lyckeli och farfar, och en från imorse.

Svar på tråden Augustibebisar 2008