• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Jucea: Haha här är det omkring -15 grader... jag har knappt vart ute på tre dagar. *skäms*

• Vilda Tiger

jucea
    Marcus är sån som läser allt, o sedan är han snäll nog att uppdatera mig om det händer ngt spännade. Det gäller inte bara "nyheter", alltså riktiga sådana, utan även sånt som händer i nöjesbranchen, nya filmer, kändisförhållanden osv. Han är en oänderlig källa av värdelöst vetande.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • MissHellen

Vi har -16 grader vi.. Men mamma o pappa, som bor en timmes bilresa i från oss, har -25 :/ Hua, kallat som bara den!

Har tvättstugan nu.. Men de är så skönt när de är gjort, vikt o klart! Luktar gott dessutom

• Lina S

Alltså jag tycker att det är skitkallt här nu och vi har -5, knappt att jag går ut. Lana - Sam är likadan på kvällarna. Sover dåligt innan han somnar in ordentligt. Haha jag hade 0 rätt på testet Men vi hade gäster här igår och då spelade vi vem vill bli miljonär och då vann jag överlägset så det gör inget haha Vi har också blöja nr 4 sedan länge, snart dags för nr 5. Men jag har ju också en stor kille. Rimfolina - kan du inte göra en god fisksoppa eller en gulaschsoppa?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • luzorsus

Här är det -15, kallt värre men man är ju härdad norrlänning Skämtåsido, är inte så ofta så kallt här nuförtiden tycker jag. Som tur är har man ett varmt hem att mysa i. Nu ska jag ta mig ett hett bad dessutom!

• Pling84

vt: jag har inte tänkt på om vi har nåt sånt eller inte. får kolla det när vi bygger ihop vagnen.

missh: förstår att ni saknar honom. Det kommer jag också göra, men nån gång måste de ju börja sova själva.

gjort morotspuré idag. shit vilket slit, nästa gång ska jag koka de längre eller köra stor sats i matberedare (blir önskegrej i 25-års-present)

jag och jucea har sämst nutidskoll alltså! fan ;). Nej lina var sämst såg jag nu ;). Tur att vi är bra på så mycket annat!

• KaOl

Lina S: fast jag tycker att den skånska kylan är mkt värre än den norrländska; min mormor bodde utanför umeå, och nog tyckte jag att -5 här var värre än -15 - så jag tycker nog att vi kan få gnälla lite vi med hihihi

• luzorsus

ja kylan är ju lite annorlunda längre ner eftersom det oftast är högre luftfuktighet där..sant sant!

• Hallonsocka

KaOl: Faktum är att ju närmre 0 det är desto värre är det. Då blir det fuktigt och rått i luften. Hellre minus 10 än eller plust två tre grader !

Svar på tråden Augustibebisar 2008