• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Pling: Precis! Men den kommer bli svårt..

• Vilda Tiger

Pling
    Jag gjorde morotspure igår kväll men jag tyckte inte det var så svårt... Pressar du i durkslag? Liiite slit är det ju men jag tycker att det är rätt så kul.

Minus 10,2 är det här i Mölndal. Usch. Tur att svärfar ska köra hem oss ikväll. Just nu sover sötnosen så vi får stanna tills hon vaknar. Och sedan ska hon gå laget runt och hälsa och gosas med och lekas med innan de släpper iväg oss.

Rimfolina
    Pajer tycker jag är gott. Kan göras i förväg och är enkla att bara värma i ungen. Och så några goda baguetter till det. En grönsallad och en god vinegrette, så är måltiden komplett.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Sofi 79

Här var det minus tio (Stockholmsområdet)idag och jag var ute och åkte skridskor med ungen ordentligt påpälsad i vagnen. Hon var varmare än jag när vi kom hem. Och nej, hon fick inte följa med på turen utan hålla sig i viken med vår granne.

• Sofi 79

jag hade bara två rätt. Och brukar vara hyfsad på sånt. Det var riktigt svårt!

• Snart sommar

Jag hade 3 rätt på det testet. Lyckoträffar dessutom...

Varför får jag röda streck under det jag skriver? Någon som vet något eller känner igen det?

Idag har jag städat ut julen. Gott att vara klar med det. Nu står det bara en massa lådor kvar som maken får bära upp i förrådet sen.

Har slutat helt med aminingen nu. Gick snabbare än jag trodde. Måste vara hormonerna som gör att det känns lite vemodigt. Är ju helt och hållet mitt beslut. Konstigt.

• Lina S

Jag har precis stekt och ätit halloumiost för första gången, det var nästan en erotisk upplevelse herregud så gott det var. Men så är jag ju en ostmänniska också. VT - hur klarar du dig utan ost?????????

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

snart, har du uppdaterat webbläsaren eller nåt? så att den stavningskollar!! i word när man skriver så blir det ju så när den inte tycker man har stavat rätt... sen i firefox vet jag iaf att et går att slå på stavningskoll också....

lina s, hihihi. halloumi är ju gudagott!!! går ner mängder av sån här!!!

gud vad kallt alla har!! nästan så jag får dåligt samvete för att jag inte tog mig ut längre!! men jag har iaf varit en vända i stan idag letat kartonger till mina bokhyllor, men det fanns inget... ska åka till ikea nån dag och kolla istället! dumma ikea har ju ändrat storlek som standard på sina fyrkanter, typ bokhyllshål och korgar och sånt... illa!!!

• jeng

missh, jag var rädd över att ha ted sova nån annanstans också inte så mycket för att jag skulle sakna honom, men för att jag inte kunde ligga och hålla honom i handen eller ligga vaken och kolla så han andades osv... men gud vad tomt det var första nätterna också. MEN vi sov mycket bättre direkt allihopa och ted gillar sin säng också! så vi kom över det himla snabbt!!!

• Snart sommar

jucea: ja, det ser precis ut som stavningskontroll, men jag har inget sånt påslaget. Använder ff. Jag ska luska i det, har precis uppdaterat.

Nu har jag köpt en Mei Tai på Tradera. Skitsnygg! Hoppas den kommer snabbt.

Svar på tråden Augustibebisar 2008