Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Zitrus: Fy för de som hänt! Hoppas verkligen att du mår bättre i dag!

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-10-19 18:16:41 följande:
    miss H: hihi ja jag undrade precis vad det var han köpte...
    Ja, han var o köpte en vagn (utan mej ) för 750 kroner o den ser helt NY ut! Jag sa de till R tur att jag inte var med, för jag hade gett hon mer haha! En brio -02, suoer duoper fin Ska lägga ut kort sedan!
  • MissHellen

VT: Hoppas verkligen du får en bättre dag i morron, med blodsockret alltså!

Vi få rinte plats med våran vagn i bagaget eller jo, men inget annat :/ Så vi har varit ute efter en hela tiden, men inte hitatt nån.. Men i kväll gjorde vi de Ska visa kort på den i morron, kändes som att vi råna hon på barnvagnen!

m0e: Härligt med nytt namn! Jag kopiera alltid ditt namn förut, kom aldrig i håg hur du stava de haha

Linn: Precis så var Elton oxå! Han grina så fort han såg pappa, men hos mej var de bra.. Äter hanextra mycket oxå?

Amelie: Jätte kul med massa bäbisbilder

Hur är de, finns de nån fas som dom bara vill sova? Jag menar nu, E är 2½ månad? Han är max vaken en timme, sedan "vill" han sova igen.. Fast på kvällarna har han svårare o somna! Som i går, då somna han inte förrän efter 10 o hade då varit vaken i över 4 timmar.. Men då blir de bara jobbigt för han

• MissHellen

m0e: Okej Fast Elton har precis börjat sova bra på dagarna, bara en nån vecka sedan sov han bara i min famn.. Men nu sover han i vagnen ute på balkogen, varje dag i flera timmar
    I natt fick han för sej att han skulle vara klarvaken vid 2-3 i natt Han bara åt o åt o somna aldirg! Men tillslut så orka han väl inge mer, för när jag vakna nästa gång sov han
    Men annars har natten varit som vanligt, äter varannan timme Så jag kan ju inte säga att han sover lika bra på nättrena som dagarna..

haha, jag äter godis varje dag! Är sugen på allt onyttigt! :/

• MissHellen

Lana: Har jag missat nått? :/ Mår du inge bra?

• MissHellen

lille08: Ja, den är verkligen super fin! Specillt för priset Den skulle kosta 800, men hon hitta inte regnskyddet, så hon pruta själv haha

VT: Va söt Lyckeli var när hon satt i soffan, i jeans o allt
    Hur mår du i dag då? Bättre?

jucea: Men, vilken härlig natt Jag är så avis på alla som har bäbisar som sover! Hua.. Elton fick för sej att han var pigg vid 2-3 i natt han Hmm, då var INTE mamma pigg!

Lina: Jasså? Sam sover lika "bra" som Elton.. Hur klarar du av dagarna då, mend två barn dessutom?! Jag säger de igen, jag beundar er med fler barn!!!

Amelie: Grattis Har du fått nåe fint nu då?

Lana: Ojdå :/ Jag visste inte att du mådde så dåligt.. Hoppas verkligen inte jag "trampa på någon öm tå" nu n'r jag fårga :/
    Har du pratat med nån om de eller?

I dag ska vi o köpa en ny större tutte åt Elton, hoppas verkligen de hjäper Men jag tror inte de dock.. Varken jag eller R har tagit tutten. Så jag får nog slänga fram brösten hela nätterna tills han är 2 haha! Nää, men de känns jobbigt i längden..
    Sedan ska vi kik aom vi hittar nån bra nappflaska o en mobil till Eltons säng

• MissHellen

Lana: Glömde skriva de, Du är ju världens bästa mamma till din Elly Så klart!

lille: Jag har inte fått göra nått sånt, inte vad jag kan komma på iaf

• MissHellen

Jag fyller den 13 November ja

• MissHellen

jucea: Härligt Hoppas de håller i sej då! Jag hade oxå tänkt försöka med att ha han i sin egen säng, men Elton vaknar så fort jag rör han, så flytta han är helt uteslutet.. Dessutom är de ju så mycigt o ha han i sängen med oss

Är de bara Elton som inte somnar av sej själv? Tycker alla bäbisar är så duktiga! Elton kan knappt ligga själv i 5 minuter :P

Svar på tråden Augustibebisar 2008