Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

linn: Skönt att ni fick sova ut Har vaknar vi alltid vid 8, men de är ganska lagont ändå tycker jag!
    Elton har haft några jobbiga kvällar, inte somnat förrän efter 9 :/ Hua!

Suss: Skönt o höra att de funkar bra för er, även fast ni haft M i sängen När sluta hon sova hos er då o hur gick de till?

Lana: Gör så God natt o sussa sött!

• MissHellen

Mareldsbarn: Precis så var de för oss oxå! Med nattningen o allt.. Men nu när vi har pratat om de o jag har sagt hur jag känner är allt mycket bättre! R har tagit nattningarna (ja, sövt ner E o sedan har jag ändå måsta gått dit med bröstet ) o han är mer säker på sej själv! Så prata med varandra, jag tror de är skit viktigt, att D vet hur du känner. Att han är minst lika viktig som dej!

Nää, Nu tänker jag skita i alla tips (Ta de inte på fel sätt allihopa nu, för ni är helt underbara som vill hjälpa till!) o bara göra de som funkar för oss!
    Nu får de vara nog med dåligt samvete, bara för att Elton inte tar tutten o inte somnar sjävl?! Nää, De finns barn ute i världens som har de 100 gånger värre än han! Vi ska njuta av varandra o göra de som funkar för oss Han kommer ju inte vilja ha bröstet tills han är 15 iaf!

Nu har jag bestämt mej

• MissHellen

Snart sommar skrev 2008-10-21 22:10:02 följande:

MissHellen: Bra! Kör hårt . Det är precis så man ska göra, läsa tips, men göra sen precis vad man vill.Nu har vi varit och storhandlat. Skönt att få det gjort. A sov hela tiden och vaknade för mat först när vi kom hem igen. Gott det. Nu käkar jag lite och sen får jag ta över lillen igen. Fick postat lappen om namnen också.Jag har inget emot napp. Lillan släppte den utan problem när hon var 2½ och lillen när han var 8 månader (samtidigt). Fast dom har ju bara fått ha den när dom ska sova och vid tröst. Kör samma stuk med A.
    Japp, så får de bli
    Mamma gjorde precis samma med oss syskon (fick jag veta i dag) o de blev ju människor av oss oxå haha!

Jag önska Elton tog nappen, kanske hade varit enklare o sova ner han då, men vad ska jag göra när ingen napp alls funkar?
    Nej, här tar vi bröstet!
  • MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-21 22:14:28 följande:
    Miss H: Tycker absolut att du gör rätt i att göra det som fungerar för er och att njuta av varandra. Bebis-tiden är ju som sagt så himla kort... och innan man vet ordet av det så har de annat för sig än att gosa med mamma!
    Precis, så nu får han gosa med mamma hur mycket han vill!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-21 22:15:15 följande:

Jag har uppdaterat bloggen med två roliga episoder som syrran berättade i telefon nyss. Läs gärna om ni vill. Jag tycker de är hysteriskt roliga men jag kankse är hemmablind... www.troll.bloggagratis.se
    Jag har precis läst, jag skratta nästan så tårarna kom Bäst var ölen iaf!
  • MissHellen

Tack allihopa fö rkommentarerna om hansbandet, jag är super nöjd

Här är seidan: dreamsofpearls.blogspot.com/ sedan skriver man till hennes mejl om vad man vill ha Super bra!
    Jag ska beställa ett till mamma i julkpapp med alla oss barsn namn

Mareldsbarn: De kommer säkert gå skit bra Bara D ger sej fan på att de ska funka så

Ja, nu känns de skönt att jag bestämt mej för att köra på vårat rase
    mOe, skönt o veta att de funka för er. Så nu känner jag mej ännu mer peppad! Jag skiter i vad andra säger nu

• MissHellen

goshheidi: Vaaaaaaaa, blir de en till SNART?

• MissHellen
    goshheidi skrev 2008-10-22 09:55:49 följande:
    MissHellen, nä jag tror inte det blir så snart. Mensen har ju inte ens kommit tillbaka än... fast det finns ju förstås en liten chans, men jag tror inte det.
    Okej Men ni planerar en till, ganska snart då?
Svar på tråden Augustibebisar 2008