-
Ja, gör deSaliva123 skrev 2008-10-22 11:06:05 följande:Det var inte farligt! Hmm...kanske ska ta och slå till...
-
goshheidi: Den var super snygg
-
lille:skit kul fotoleks tråd
-
Jaså?jeng skrev 2008-10-22 13:48:53 följande:missh:du har samma overall som jag har till ted ju! den grå med 2 dragkedjor på i fram... vad har ni för storlek och hur passar den??? jag väntar på lite kallare väder så det ska gå att använda den. den är ju lite lite stor ännu, megastor i ärmar och ben ju...
Den är super bra! Fast stooooor
i armar o ben! 4-6 månader tror jag att de är, men de var ända str som fanns o jag ville ha den
-
De stog ingen str i Eltons, gick o kika förut
haha! Men som sagt, den är bra i kroppen men stor i armar o ben!
Elton sover ju ute hela dagarna
Så de är därför han har overoll på sej! -
-
jucea: Jag menar abslut inte att du är en sämre mamma, de var inte menat åt dej. Inte så!
Utan jag tycker att de är skönt att veta att de är fler än jag som inte kan låta Elton grina, och utan att de är "fel"! Egentligen trodde jag att de bara var jag som var en sån toffel o att alla tyckte att jag var för mesig
Jag är lite avis på dej jucea, som ändå får egentid
(vad är egentid egentligen? :-O) -
Vill bara påminna om våran Fototråd, idag är de kök som ska fotas
Super kul!
www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html -
Men på dagarna är Elton inte såjeng skrev 2008-10-22 16:41:10 följande:hallon:Ja, men precis, jag tänkte ju just på bröstet, eftersom det har varit det som har slitit ut missh sista tiden! Nätter och dagar då lilla söta Elton inte vill släppa mammas bröst! Det viktiga är ju att försöka hitta andra sätt att trösta på också, just så att man faktiskt KAN lämna över till pappa ibland!!Jag vet att det är svårt, och jag kan abra vara glad att jag inte har några såna problem med ted! Visst är han morsgris ibland och bara vill bli buren osv. Men oftast så funkar pappa lika bra!
Utan de är bara kvällarna o nätterna. På dagarna äter han, sedan är han nöjd!
Sedan kanske jag har "klagat" för mycket, för Elton är verkligen hur snäll som hällst
-
Som sagt, de är bara o inse att vi är olikajeng skrev 2008-10-22 16:47:55 följande:missh:nej, men jag tar inte åt mig! det är inga problem. alla måste ju få göra som de själva vill. man kan ju bara tipsa lixom!! nej det är ju jättemånga som har det sådär, som inte vill ha bebisarna grina!! vi låter ju ted grina till viss del!! oftast så reder han ut det själv på typ 5 minuter, och när man kan känna igen varför han är grinig så är det ju lättare. tex så blir han ju kinkig om kvällarna när man märker att det snart är sovdags...däremot den perioden vi hade då han hade kolik eller vad det nu var. han skrek så ögonen lossnade i 3-4 timmar varenda kväll... då kunde jag ju inget annat än hålla om honom så hårt jag kunde och låta han vara nära och lyssna på hjärtat och andetagen och äta och snutta och allt vad han själv ville!!!