• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • BebisVagga
    4 dagar kvar nu till dopet.. OHH kommer fan börja gråta.. känns som om vi passerar MÅÅÅÅL..  när jag står där o ska hålla handen på hans huvud så kommer jag bara tänka.. vi klarade det.. han lever han e frisk han blir stor.. vi e imål.. *grååååååt*
  • Vilda Tiger

Godmorgon!

Guldring: Äh, jag är inte alls avis! *muttrar* Ha det jätteskönt nu!

Zitrus: Åh, galaj idag? Vad ska ni hitta på för roligt då?

• KaOl

Miss H: Vad klok du är!!! Det är du och R och E som ska göra det som känns bäst för er!!
    Vilket fint halsband!! var har du beställt det? *vill ha!!*

VT: hihihi vilken helkväll för din syrra!!
    Vilken jättefin brudbukett du har förresten *hmm låter mig inspireras*.. Jag är lite sugen på att ha solrosor i min bukett men inte vetat riktigt hur - men detta var ju en jättebra idé!

Guldring: Åh så skönt m massage - njut riktigt ordentligt!!

idag fyller yngsta bonusdottern 8 år - stora tjejen. Kom just fram till att jag varit med och firat hälften av hennes födelsedagar nu? Ikväll kommer min familj och firar henne och nästa vecka åker hon några dagar till sin mormor o morfar o blir firad där (annars brukar de komma hit, men i år blir det på detta viset!)
    Usch, imorgon ska jag t gyn o förmodligen ta bort den där fliken som läkt fel. Gruvar mig redan..

• Zitrus

VT: Vi ska iväg och hälsa på ett par vänner till oss som bor en bit utanför stan, det är så idylliskt där ute. Helmysigt. Och om det blir som det brukar så stannar vi oftast ganska länge. Det har stor gård på "landet" så hundarna kan få springa fritt.

Vad ska hitta på idag då?

• KaOl

BV: kan tänka mig vilken enorm känsla!!!! så himla underbart att allt gått så bra

• Mareldsbarn

Hej på er! Oh så jag tjatar men den där boken med faserna i... vad sjutton hette den? har glömt att beställa men nu sitter ajg inne på adlibris sida och tänkte sända iväg en beställning. Lappen på bokens titel är hemma i götet NÅgon?

MissH; Tack för dina ord. Får nog ta itu m nattningen när jag kommer hem tillsammans med D.

VT; haha vad jag skrattade när jag läste din blogg

• Saliva123

hade missat detta, är det för sent för mig..?

lille08 skrev 2008-10-21 13:22:39 följande:
    Ja, alla ni som skickade meddelande till mig att ni ville vara med har kommit med... men jag har tyvärr inte hunnit skriva klart motiveringen än till varför vi ska vinna! Kanske skulle ta och göra det idag och sen får vi hålla tummarna för att vi vinner lite blöjor!
  • Vilda Tiger

Kaol
    Ja, jag var hundra på att jag skulle ha solrosor (eller solröss, som jag säger ) i buketten. Min syster gjorde den åt mig. Visst är den fin!

Zitrus
    Jag ska flänga runt och fixa häften till namnfesten, lite veggosaker från stan (till festen, då), en gästbok och lite annat. Marcus kommer hem från jobbet om en stund och ska ta hand om sleeping beauty mestadels idag. Och så blir det gomiddag ikväll. Vi försöker laga lite extra gott de dagar Marcus kommer hem från jobbet. Fira lite.

Svar på tråden Augustibebisar 2008