• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • goshheidi

Fyyy så jobbigt :( v 16...

Vilken rolig fototråd lille har startat :) Jag är lite lat bara med att ladda bilder från kameran till datorn...

Beställde denna amningstop utav märket "bara glad" att ha på mig till dopet. Den kom idag och jag är så jättenöjd!! :)
    www.pepplon.se/popup_image.php

• KaOl
    Svar på #691
    Den var jättesnygg ju! *vill ha*
  • MissHellen

goshheidi: Den var super snygg

• goshheidi

Tack :) Och den är inte bara snygg, den är skön och sitter jättebra! Plus också för services på deras hemsida. Personlig och så var det snabb leverans.

• MissHellen

lille:skit kul fotoleks tråd

• KaOl

en bh-fråga: är det någon här som använder amningsbh m bygel?? jag vet att jag fick problem av det när jag skulle amma sonen, fick nästan mjölkstockning, men nu har i alla fall min produktion stabiliserat sig rätt så bra. undrar om det är ok att använda det då? ger ju lite bättre stöd..

• jeng

Godmorgon tjejer!!

Nu ska vi se om jag ens minns hälften jag ville kommentera...

heidi:
    Hihihi, skoj att det är fler som skiter i preventivmedel nu! Vi får väl se hur vi lyckas!

missh:
    så länge du själv orkar med så tycker jag att du gör helt rätt i att fortsätta med det som fungerar för dig och elton! tänk bara på att du inte ska gå under bara för att du har blivit mamma!!

bv, carina, vt:
    gud sånt där vill jag inte höra nu asså, man blir ju livrädd för att skaffa fler barn när man är så medveten om alla risker som finns!!

inatt fick vi sova bättre iaf,jag var supertrött och gick o la mig redan vid 23 för att läsa lite! skönt! idag är jag alltså itne riktigt lika trött som igår!

ikväll ska jag på tupperware party med kärringerna i byn! ska bli skoj!!

• Rimfolina

Usch, det är så obehagligt att det verkar vara så vanligt med barn som dör... Igår fick jag några foton på Vilmer, min lillebrors bebis som dog i magen för ett par veckor sen. Lilleman...

Svar på tråden Augustibebisar 2008