• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen
    lille08 skrev 2008-10-21 22:14:28 följande:
    Miss H: Tycker absolut att du gör rätt i att göra det som fungerar för er och att njuta av varandra. Bebis-tiden är ju som sagt så himla kort... och innan man vet ordet av det så har de annat för sig än att gosa med mamma!
    Precis, så nu får han gosa med mamma hur mycket han vill!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-21 22:15:15 följande:

Jag har uppdaterat bloggen med två roliga episoder som syrran berättade i telefon nyss. Läs gärna om ni vill. Jag tycker de är hysteriskt roliga men jag kankse är hemmablind... www.troll.bloggagratis.se
    Jag har precis läst, jag skratta nästan så tårarna kom Bäst var ölen iaf!
  • lille08

Amelie: Vad skoj att du också vill vara med på Fotoleken!

Det är lite olika när William somnar för natten, men oftast nån gång runt kl 20. Ikväll fick han bada innan han la sig. Det är perfekt för då blir han jättetrött efteråt och somnar på två röda sekunder!

• Carinamamma84

Tack alla visst är det hämskt
    Varför finns det något som heter och finns till ''Döden''varför fick inte alla få leva.
    Min mormor är gammal och kommer att dö snart Henne måste jag hinna träffa innan hon försvinner så hon får träffa Amadeus och Ebba.

Nu ligger Amadeus och sover och Ebba med hon har varit extrem jobbig ojoj inte kul alls hon hade inga öron idag Iaf.
    Men i morgon blir det lungt till hon kommer hem igen från dagiset.
    Får titta på något efter dagiset ta henne till stan och köpa lim så vi kan pyssla lite sammla ihop lite löv och måla och göra tavla som vi hänger upp på väggen sen.
    Sen ska jag inte glömma bort att köpa målarfärg så jag kan göra fot av tryck på Amadeus det blir skoj

När Amadeus ligger och sover och när han har napp så när jag inte hade en filt på hans hals så han har armarna över så nappen ligger under så gnällde han ALLTID om att nappen var borta nu kör jag med detta som jag gjorde med ebba och han somnar på direkten och nappen stotar han ut sen när han har somnat
    Filten tar han på ansiktet och börjar att snarka Hehe det har blivit hans snyttefilt så nu kan han inte vara utan den Ja smarta mamma Haha
    Till ebba köpte jag en snyttefilt när hon låg inne i min mage men den gilade hon inte lika bra hihi så slapp man massa bråk.

• m0e

MissH- Håller helt med Snart. You go girl! Det är ju bara du och R som vet vad som funkar bäst för Elton, så kör på det
    Jag brukade amma Theo till sömns när han var sådär liten och idag somnar han då utan problem.
    JÄTTEFINT halsband! Vart fick du tag på det? Har letat efter ett liknande.

Amelie- Tilia somnar ganska prick klockan åtta på kvällen.

• Zitrus

God Morgon! Idag ska vi på vift så det blir inte så aktivt här idag! Men hoppas ni får en bra dag utan kalla vindar.

• guldring

God morgon..Om en timme skall jag och massera mig..det skall bli jätte skönt..Jag får så spända axlar när jag ammar så jag har nästan hela tiden huvudvärk.

MissH: Fina halsband.

Svar på tråden Augustibebisar 2008