• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Jucea
    Tack! Nu sover Lyckeli en stund så det blir en snabb middag med rester: LASAGNE! Mums... Hur går det med allt renoverande?

• jeng

VT:
    det går.... framåt! Ph håller på med vattnet nu iaf, drar vattenrör!! Ted grinar som jag vet inte vad, han är ju övertrött så det skriker om det! (humor, fattar du??)

snart kommer dom och ska visa nån städmaskin för oss också... suck orkar ju iten riktigt, men men... det är ju bara nån timma dom ska vara här. hoppas att ted har somnat då iaf!

• Hallonsocka

Carina: Fyy får ont i magen bara av att tänka på det

• Vilda Tiger

Jucea: Fattade! Hoppas de städar rent hos er då. Bebisar brukar gilla sånt där surr så har inte Ted somnar tills dess så gör han det nog då.

• jeng

men SUCK!!! nu ringde de o avbokade... 1 minuts framförhållning... vad fint att man hållt sig hemma för det...

• jeng

trög kväll ikväll också, ted har fortfarande inte somnat... vet inte vd det är, men han verkar orolig på nåt vis... han kanske kände av stressen när vi kastade i oss mat och bar han fram och tillbaka för att fixa inför besöket... hoppas han får sova nu iaf, han verkar ha lagt sig till ro!

• Vilda Tiger

Jucea

Nä, va trist att han inte kommer till ro. Lyckeli har sin gnälligaste timma nu, men det är ju dags att somna inför natten om en timma. Då får man va lite trött.

• jeng

nu har ted iaf somnat! han fick äta en gång till även om det inte fanns så mycket mat - trodde jag! men han verkade få i sig en del så han åt kanske inte så bra på förra matningen! efter det så grinade han 5 minuter och sen när han fick ligga på mage istället för rygg så tog han tummen och somnade typ direkt

• Hallonsocka

Hej hej, vad gör alla ikväll? Vi har ätit och pratat. Nu ser vi teve och ska troligtvis käka kips (chips) Senare ska vi glo gossip girl och kanske nån film. My sover, hon har varit väldigt kinkig men sover gott med nappen i mun nu... suck jämarns napp som hon tycker så bra om

• S u s s

Carina - Fy vad ledsamt och fruktansvärt!

Nu har vår lilla skrutt-2-åring fått nackspärr!
    Jag har aldrig haft det liksom, så ska den lilla stackaren få det. På toppen av feberförkylning och allt.
    Läste på vårdguiden att barn kan få det virusrelaterat.
    Hon kan inte vrida huvudet det minsta åt ena hållet och är jätteledsen såklart.

Jag hade vunnit två biobiljetter till imorgon, en special-visning. Men nu kan vi ju inte gå, dels är jag hängig, men vi kan ju inte lämna bort sjuka barn till barnvakt heller.
    Så nu får maken gå med en vän istället. Snyft.

Svar på tråden Augustibebisar 2008