• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Lille

URK! Ja, det missar aldrig mattorna, de där små sötnosarna.

lana

Ja, det verkar ju som att detta är en fettknöl. M har haft den i många många år men den har börjat växa det senaste. Och nu är en stor som en potatis och skaver ju då han rör armarna. Men läkaren ville ändå ta prover för att utesluta cysta, antar jag.

jaha, ändrade planer här! Så fort M kommer hem ska jag åka och handla. Sedan kommer en vän halv ett. Sedan ska jag baka äpplekaka så det står härliga till, ska ju räcka till över 40 pers imorgon. Det blir baka hela dagen, till Marcus stora lycka. Han är världens värsta sockergris, han.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • goshheidi

Hur var det nu när bebisarna är 8 veckor. Var det så att de gråter mer? och sover mindre? Felix blir 8 veckor imorgon....

• Lana

VT; ja det är ju br att de gör...kan ju vara en godartat eller så...hoppas de visar bra resultat!

• Hallonsocka

Hej hej!

KaOl: Fanken att han inte gjorde det sist, den första läkaren gjorde det i slutet av undersökningen (jag och A började prata om det) Då fick hon inte alls samma reaktion, nu blev hon ju skitskraj och så fick vi inte trösta utan undersökningen fortsatte och då eskalerade det hela tiden. Fyyy jag får fortfarande ont i magen då jag tänker på det!

MissH: Svarar på kommentaren i bloggen här A är väääldigt mc toookig
    Han hade en Intruder från -88 tror jag 1400kubik Den var stört härlig, men den sålde han för hmm förra sommaren tror jag det var. Så denna sommar har varit TUFF... Jag hoppas på att han ska köpa en HD, men sånt har vi inte pengar till

• goshheidi

VT, hihi. P är också en riktig sockergirs - precis som jag själv och tycker om när jag bakar allt möjligt gott. Men nu är det bakförbud i dethär hushållet. Från och med idag ska jag faktiskt börja dra ner på allt socker. Jag har inte ätit nåt gott på...fyra timmar. hahahah! :)

• Carinamamma84

Hej hej nya bilder på min Blogg och Didos satt igår i gå stolen han ÄLSKADE det
    Nu ska vi ut och ära buffe på kina resturange
    Tjingeling..

• goshheidi

Oj så lik dig dom är dina barn carinamamma! :) Jättesöta. Hihi, gullig bild där ni räcker ut tungorna

• Snart sommar

Nu har jag bestämt vilken dag vi ska ha dop. Nu ska det bara bli klart med faddrar. Alltid är det något .

Vilda Tiger: det är maken också. Det går inte att köpa hem något eller baka för då äter han upp det. Som exempel, jag och lillan bakade ju inför hans födelsedag. Jag såg till att vi bakade ett par satser bullar extra för jag visste att det skulle försvinna innan . Fast jag brukar säga till maken att han inte ska äta, men det gör han ändå . Hade ju turen att det inte blev så många som kom ändå för det fanns inte många bullar kvar . Fast det var ju bara hans familj så det hade ju inte gjort något om jag berättat hur det låg till, han hade blivit "ursäktad" .

lille08: stackars pisse.

Maken tänkte att vi skulle ta över en av hans systers katter, men den är snart året och känner jag henne rätt har den nog rätt många olater vid det här laget. Tror inte heller den är rumsren, även om hon säger att den är det. Ska bli intressant det här. Fast det skulle vara mysigt med en katt igen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008