• wooonderchild

Älskade Jolinè!!

Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
    Ngn som kan komma med lite idèer m.m??

• Svar på tråden Älskade Jolinè!!
  • TheDyingBride
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:44:44 följande:
    Men snälla vad er era allas problem??? Hon heter Joliné.. rör det er, bryr ni er, stör det er???Ska jag ta det EN GÅNG TILL SÅ ATT DU VERKLIGEN FÖRSTÅR???Min dotter heter Joliné men skulle nu ngn BILDAD person lr INTE bildat person vilja kalla henne för Jolinè med betonat é på slutet så gör det inget, även det är fint.. om inte finare och lite gulligt...SOm vissa personer skrivet.. att det är synd om min dotter osv osv... jag verkligen LOVAR att hon kommer gråta hela sitt liv för att någon, någon gång i hennes liv kommer att betona hennes namn med é i slutet... NOT!!!
    Vem är det du citerar? Svårt att veta när du bara slänger ur dig otrevligheter lite här och var.

Menar du mig så ber jag dig läsa innantill en gång till innan du påstår något.
  • Linda1976
    wooonderchild skrev 2008-10-23 13:56:44 följande:
    Linda1976... hur gammal är du egentligen lr??Har du verkligen inget vettigare för dig?? *PATETSISK*
    Mitt nick ger en liten ledtråd om min ålder. Humor kan man ha även som 32åring vettu

Att DU skulle bry dig om dotterns stavning tror jag knappast, men inte av den anledningen att du inte känner oss...

Och nej, jag har inget vettigare för mig, eftersom jag e hemma å sjuk och orkar inget mer än sitta här och oja mig över stavningar som är hårresande.
  • LAV0LINA

Du får gärna läsa mitt inlägg nr 176 en gång till.
    Du vet ju inte hur din dotter kommer tycka om det. Hon kan mycket väl tycka det är jättejobbigt!

wooonderchild skrev 2008-10-23 14:44:44 följande:
    jag verkligen LOVAR att hon kommer gråta hela sitt liv för att någon, någon gång i hennes liv kommer att betona hennes namn med é i slutet... NOT!!!
  • LAV0LINA

Om du läser ordentligt vad jag skrev så kanske du förstår vad jag menar.
    Jag är inte döpt till Sofia.

wooonderchild skrev 2008-10-23 14:47:15 följande:
    Ja då är din mamma lika *dum* som jag då eftersom att hon döpte dig till Sofia.. lr??
  • TheDyingBride
    Linda1976 skrev 2008-10-23 14:47:42 följande:
    Mitt nick ger en liten ledtråd om min ålder. Humor kan man ha även som 32åring vettu Att DU skulle bry dig om dotterns stavning tror jag knappast, men inte av den anledningen att du inte känner oss...Och nej, jag har inget vettigare för mig, eftersom jag e hemma å sjuk och orkar inget mer än sitta här och oja mig över stavningar som är hårresande.
  • mysia

wooonderchild: När min dotter döptes hade vi tagit med en cd skiva med en låt som vi tyckte var jättefin. passade så bra
    Så det är ett tips,om ni inte har nån som sjunger alltså, och vill ha en omväxling, och inte bara psalmer. Vi hade en psalm och sen spelade vi upp låten.

• mammajoanna

jag förstår faktiskt dig TS. Varför bryr sig någon om en apostrof eller inte?? Hur kan ni lägga sån energi på det. När man läser trådstarten, alltså det som står i den blå rutan så är det ju från början en postitiv och glad tråd med förväntan inför ett dop! Hur kan man då försttöra den glädjen och förvänatn över en apostrof???

• AmmiK82

Varför är ni så upprörda? Det är väl inte eran sak hur dom bestämmer att namnet ska uttalas/stavas? Lider ni av det på något sätt eller?

Låt henne stava hur hon vill. Den här tråden handlade om dop, så ni är ganska OT just nu.

Helt onödigt!

Svar på tråden Älskade Jolinè!!