Älskade Jolinè!!
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
Ja då är din mamma lika *dum* som jag då eftersom att hon döpte dig till Sofia.. lr??
Du får gärna läsa mitt inlägg nr 176 en gång till.
Du vet ju inte hur din dotter kommer tycka om det. Hon kan mycket väl tycka det är jättejobbigt!
Om du läser ordentligt vad jag skrev så kanske du förstår vad jag menar.
Jag är inte döpt till Sofia.
TheDyingBride: nej det va inte dig jag menade det va i stortsett menat till Viewsonic
wooonderchild: När min dotter döptes hade vi tagit med en cd skiva med en låt som vi tyckte var jättefin. passade så bra
Så det är ett tips,om ni inte har nån som sjunger alltså, och vill ha en omväxling, och inte bara psalmer. Vi hade en psalm och sen spelade vi upp låten.
jag förstår faktiskt dig TS. Varför bryr sig någon om en apostrof eller inte?? Hur kan ni lägga sån energi på det. När man läser trådstarten, alltså det som står i den blå rutan så är det ju från början en postitiv och glad tråd med förväntan inför ett dop! Hur kan man då försttöra den glädjen och förvänatn över en apostrof???
Varför är ni så upprörda? Det är väl inte eran sak hur dom bestämmer att namnet ska uttalas/stavas? Lider ni av det på något sätt eller?
Låt henne stava hur hon vill. Den här tråden handlade om dop, så ni är ganska OT just nu.
Helt onödigt!