• wooonderchild

Älskade Jolinè!!

Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
    Ngn som kan komma med lite idèer m.m??

• Svar på tråden Älskade Jolinè!!
  • wooonderchild

siamusen: vad man kan ha för psalmer... lr om ngn vill berätta hur dom hade deras dop... :)

Pratar om att ha låten älskade barn...

• Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 13:58:39 följande:
    Ja TÄNK OM du hade stavat hennes namn Alicé... GUD va mycke jag skule bry mig om det... NOT!!
    Men folk i tråden vill bara informera dig om de grammatiska regler som faktiskt finns.
    Varför är du så arg?
  • Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:00:56 följande:
    siamusen: vad man kan ha för psalmer... lr om ngn vill berätta hur dom hade deras dop... :)Pratar om att ha låten älskade barn...
    Gör en tillägskommentar då?
  • wooonderchild

jaha.. OCH??? inte FAN skulle jag bry mig om vilket... men vissa andra har ju inte mycke bättre för sig...

Tycker serriöst synd om era barn vars mammor sitter o hackar ner på andra barns namn...

• siamusen
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:00:56 följande:
    siamusen: vad man kan ha för psalmer... lr om ngn vill berätta hur dom hade deras dop... :)Pratar om att ha låten älskade barn...
    ok...vi hade Imagine (Lennon) som ingångslåt pa orgel. Sjöng Nu är det morgon som psalm. Brorsan sjöng Handens fem fingrar och som utgångslåt hade vi What a wonderful world (Armstrong).
  • wooonderchild

Tant Greta: Ja dom vill INFORMERA mig om det... haha!!!!
    jag är inte helt j*vla bleven... Min dotter heter Joliné
    men nu va det ju lixom inte det denna tråden handlade om dock... SUCK!!!

• frecklefart90
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:03:19 följande:
    jaha.. OCH??? inte FAN skulle jag bry mig om vilket... men vissa andra har ju inte mycke bättre för sig...Tycker serriöst synd om era barn vars mammor sitter o hackar ner på andra barns namn...
    Men det är ju ingen som hackar på ditt barns namn. Namnet Jolene/Jolin är ju jättefint. Men det finns grammatikregler av en anledning.
  • wooonderchild

och i dom reglerna står det att man IIIIIINTE för döpa sin dotter till Joliné och stava det såååååååå??????????????

• Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:07:43 följande:
    Tant Greta: Ja dom vill INFORMERA mig om det... haha!!!!jag är inte helt j*vla bleven... Min dotter heter Joliné men nu va det ju lixom inte det denna tråden handlade om dock... SUCK!!!
    Men skriv att du inte vill diskutera stavningen i en tillägskommentar så lär du få lite mer tips om själva dopet.
Svar på tråden Älskade Jolinè!!