Älskade Jolinè!!
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
Är det någon mer som ska ha dop för sitt barn snart?
Ngn som kan komma med lite idèer m.m??
Alla som skriver att min dotter kommer LIDA av att ha ett betonat é på slutet.. och jag ska tänka på henne.
Fins det verkligen inte värre saker i världen än att bry sig om ett é??
egentligen ska man inte ge sitt barn ngt namn alls då?
Eftersom att det kan va jobbigt att heta just så.. fattar faktiskt inte själva argumentet där..
mysia- En kompis t mig ska fråga Maria Svensson om hon vill sjunga på dopet.. låten älskade barn
Känns lika knäppt varje gång du skriver "Hon heter Joliné". Alla som kan reglerna läser "Hon heter Jolineee" då.
Ni som undrar varför man bryr sig? Därför att om hon själv hade brytt sig så hade hon tagit till sig informationen, nu finner många av oss bara att hon medvetet tänker vara elak och ja, det är vansinnigt irriterande.
Borde inte någon av moderatorerna komma och säga till kanske så Ts får faktist ha sin dop-tråd ifred.
Varför kan man bara inte låta bli. Kanske välja ett bättre ställe att börja kritisera? Varför startar ni inte en egen tråd om hur synd det är om barn vars namn stavas och uttalas fel?
läs hela tråden.. det är MÅNGA som skrivet o menat att hon tydligen kommer lida utav det.,.. att jag ska tänka på mitt barn m.m att jag är egoist osv osv...
Starta en egen tråd om detta då? Det här handlar om dop för tusan.
idiblon yes skrev 2008-10-23 14:55:59 följande: