coola barnprylar
Slutar snart jobba - bara en dag kvar. Då har jag också tid att dokumentera mina inköp och lägga ut här.
Snysop: designtorget (vars hemsida för övrigt är skräp) har förutom filurerna och thildekudden även coola skallror från Kalikå (färgstarka figurer med grafiska mönster), balla bodys och babyunderbyxor med roliga tryck. Typ myror i brallan med en massa svartmyror där bak och eld i baken med eldsflammor i rumpan och en härlig t-shirt med en övningskörningskylt där bak där det står övningsgår (höll på att köpa en sådan till min guddotter, men hon hann bli för duktig på att gå innan dess tyvärr). Sen har de roliga pekböcker (Familjen Poof), coola träleksaker på hjul i snöre, världens häftigaste gungkanin i trä i svart eller rött och en massa andra roliga och coola babyprylar. Helt klart värt ett besök!
Vill också tipsa om favoritaffärer i Stockholm, de är nog inte nya för en del av er här dock:
- Haven (www.havenstockholm.se) - har bl a Katviq, Molo och Hollys Baby
- Birkababy (www.birkababy.se) - har många coola märken, bl a no added sugar (www.noaddedsugar.co.uk)
Har fyndat Katviq-kläder på Birkababys rea - jättefina brun- och vitrandiga. Vill också ha den vita bodyn med det knallrosa Buddha-trycket på.
Sen ska jag faktiskt ta en tripp till Philly (www.philly.se) som Snysop handlat från - deras butik ligger tydligen i Bromma. Kanske kan man fynda något kul där?