Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

Phea: www.designtorget.se - fast jag kollade just och det fanns ingen bild på just påslakansetet om du är ute efter det?

• snart tre

Kattleksakerna från Simpleworld (ligger på hemsidan - www.simpleworld.se) har jag köpt två av - en vit speldosa och en turkos skallerboll. Jättefina! Ska nog köpa en skallra också - har sett en grå sådan.

• snart tre

Asra: Tja, den spelar Midnight (om du vet vilket det är). Tycker iaf det är bättre än de andra jag hört. Drömmen är att få köpa en "tom" speldosa där man själv kan lägga in ett passande stycke - varför har ingen kommit på det? (Hm, kanske ska ta patent på det?)

• snart tre

Nu har jag äntligen ett namn på en av mina favvobutiker (minnet är ju som bekant kort när man är gravid) som jag tittar in i varje gång jag ska besöka min BM. Ligger på Österlånggatan i gamla Stan och har supercoola kläder med balla tryck. Ska själv köpa en vit tröja med en rosa folkabubbla på till min son. Här är länken!

www.litenbutik.se/

• snart tre

Glömde säga att det går att beställa från dem på nätet - bra va?

• snart tre

www.litenbutik.se tycker jag att du ska kolla in - har massor av coola kläder

När du ändå är på Österlångggatan i Gamla Stan där Liten Butik ligger besök då Kalikå som har jättehäftiga och färgstarka babykläder och leksaker - de får du inte missa. Ligger typ 30 meter från Liten Butik.

Haven och BirkaBaby i Vasastan är naturligtvis ett måste liksom Uni på Söder

Ha det så roligt

• snart tre

Kamouflageväskorna säljs hos Bonti (även om de inte finns på hemsidan) - såg dem i helgen när jag var där. Finns också på bild i senaste Mama.

Uno: Frank Form ska jag ta en titt på - bor själv på Kungsholmen så alla lokala tips är givetvis roliga att få.

Snysop: He, he - ja, det kanske är något för mig. Ska helt klart fundera på en sådan - vore coolt med vågbrus eller liknande (älskar havet).

• snart tre

Hann tyvärr inte kolla vad de kostade när jag var på Bonti - men vänta tror det står Mama (har dock för mig att den var svindyr). Ok - nu ska vi kolla...hjälp! Shit, den var verkligen inte billig - kostar 2495 kronor.

Svar på tråden coola barnprylar