Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

NAPPTIPS, NAPPTIPS, NAPPTIPS!!!!!! För alla som söker nappar utan fåniga motiv så finns det nu randiga nappar på PoP. Det är Esskanappar (som sonen tyvärr hatar, bara Mam Air duger) som är antingen blå-vit-randiga eller röd-vit-randiga i tvåpack för 55 kronor. Spring och köp alla ni som gillar randigt och vars barn tycker Esska-nappar är okej...grrr!!!

• snart tre

Nudie-jeans är coolt till både tjejer och killar tycker jag. Åh, de är bara så fina och så gör man ju en god gärning. Hm, ska nog beställa ett par till sonen....

Någon här som köpt babykläder/saker från de danska webbshopparna förresten? TrendyBaby, Idat osv? Har det fungerat bra? Vill ha en massa saker där.

• snart tre

Snysop: Funderade också på att i så fall köpa för 1+ - håller med att det är lite roligare. fast allra roligast är nog att unna sig ett par egna Nudie-jeans ;-D
    Hm, får nog bli när ekonomin är lite bättre - är just nu tillräckligt nöjd över att komma i mina vanliga kläder sex veckor efter förlossningen. Känns plötsligt som om jag storshoppat och fått en helt ny garderob.

Fina är jeansen i alla fall - men H&M har kanonmycket fina babyjeans till kanonpriser också. Där kan man fynda.

• snart tre

JooJoo: Trianglarna är från Rätt Start och säljs i tvåpack för 45 kronor på bl a Babyland. Finns säkert på Babyproffsen och Barnens Hus ckså som brukar sälja Rätt Start-produkter. De är superbra att ha - både till att sätta fast barnvagnsleksaker och att fästa en filt i sufletten mot solen.

• snart tre

Oh, Matador har jag hört talas om - ska faktiskt besöka den butiken i morgon

• snart tre

Hittade just det här länktipset på nyöppnad inredningsbutik för barn på nätet:

www.barnrummet.com

Levererar fraktfritt om man beställer för minst 350 kronor.

• snart tre

Ottisen: De sockorna är jätteroliga - mycket pedagogiska säg det till din svärmor!

• snart tre

Har någon här shoppat från danska sajten TrendyBaby förresten? Har hittat en del saker jag vill ha där och undrar nu vad ni som handlat därifrån tycker? Har det fungerat bra? Fick ni varorna snabbt och hur fungerade det med betalning och fraktkostnad?

• snart tre

Japp H&M har en massa coola saker nu - både kläder och framförallt en massa balla, billiga skor.

Uno: Har du sett att SoftWood (den där trähängaren för mobiler om du minns) finns på ett av dina sajttips - www.minihorn.dk

• snart tre

Ps: Tänk på att det bara är själva hållaren man köper - mobilen på bilden ingår ej. Men det tycker jag är bra för då kan jag byta grejer till Gilbert som han kan titta på.

• snart tre

Uno: Hittade det bara av en slump - blev så nyfiken på dina länkar att jag genast gick in och scannade av utbudet. Blev jätteglad över att det fans bilder på Lamaze-produkterna - har fått tips om deras babygym och det fanns på bild där. Leksakerna har jag också tittat på - ska ge Gilbert en aktivitetsbläckfisk till lite senare.

• snart tre

Tilia: Ojsan - hittade No added Sugar-kläder där...he,he. Nu måste jag kolla in de andra tipsen också!

• snart tre

Till Tilia och ni andra som suktar efter Sveastar-kläder: Gick in på Sveastar för att kika lite och känd genast igen några av plaggen (två hela dresser och två klänningar) från en annan sajt www.busigt.se. Om ni vill shoppa i förväg alltså

• snart tre

Hm, det fanns två mössor också

• snart tre

Marvelina: Var exakt ligger Blå Stolen?

• snart tre

Kolla in de fina trämobilerna som finns på Krabat i Sthlm - finns med alla möjliga slags saker bland annat segelbåtar, flygplan, djur, fjärilar och så vidare. Har sett en del av dem på Babyproffsen och på nätet (www.busigt.se). Har själv en med fjärilar som Gilbert älskar - kommer från www.floralin.se

• snart tre

Fast min mobil hänger över skötbordet - ´till spjälsängen har jag köpt en trähängare från Softwood på Barnbutiken på Södermalm och sedan kan man hänga vad man vill i den. Köpte en mjuk mobil med spegel och tre hängande djur till den på Åhléns som också är populär.

• snart tre
    Mamma2001: Jag menade populär hos min son....
Svar på tråden coola barnprylar