coola barnprylar
Marvelina: Agh, rear NK de nu?
Marvelina: Agh, rear NK de nu?
Uno: Ja, Haven är min favorit också - älskar Katviq, Molo och Hollys Baby-kläderna. Kul med lite annorlunda saker - och jag vet dessutom att de ska börja sälja över nätet ganska snart. Så alla som inte bor i Sthlm kommer att kunna beställa därifrån.
Apropå prinsar/prinsessor - har du sett det tyg som heter Tiny som Mairo (www.mairo.se) gör. Lite modernare stuk med figurer - bland annat en prinsessa. Kanske kan det vara något? Vet att det finns filtar/påslakan med de tygerna på t ex Bonti (www.bonti.se).
Ps Vet nog vilken filt på haven du menar - den är riktigt cool
Hmpf, vet ni vad jag hittade på stora Hemtex-butiken på Kungsgatan i Sthlm idag. Superfina babybäddset i lexingtonstil (blå/vit-randiga och sånt) från en kollektion som heter New England. Men de hade bara kvar två örngott - jag vill ju ha påslakan också. Bra pris var det också. Får jaga i någon annan butik för priset var bra!
Asra: Nej, tyvärr vet jag inte det - fick bara veta det av innehavaren att det var på G när vi hämtade vår Bugaboo därifrån. Men jag tippar på att det kanske bli from hösten.
Också sugen på en Lodger - men de är så dyra att jag avvaktar lite. Är på jakt efter snygg fleeceoverall som går att använda som både overall och åkpåse - såg din Snysop (jättesnygg) - var uppe på Guppi i city i går, men de hade ingen sådan där. Ska kolla in lite fler butiker - annars får det bli en vanlig fleece från POP.
Pst tjejer - kolla min nya tråd om Mama och den späckade shoppingbilagan!
Nej, nej, nej - det är Karin Mannerstål som designar Tiny - men det är för Mairo!
Holabaloo - nu läser jag som sagt Mamas shoppingbilaga och jag kan bara säga så här:
Min lycka är gjord - här finns bild på en skitsnygg teddyfodrad kamelbeige manchesteroverall med avtagbar huva från H&M för 249 kronor som jag tänker slå klorna i när den dyker upp i butikerna.
Bugaboo Cameleonen finns också med som en favorit bland höstens vagnar - liksom Stokken (men det retar väl halva FL...fniss) liksom en Burberryvagn.
Napphållare i militärtyg - tufft!
Ja, jag fick min i brevlådan i dag - men Mama brukar komma ut max en dag eller två efter det, ibland får jag den samma dag som den kommer i affärerna . Spring och köp!!!!