Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mamma2001: Sorry, visste inte att du bodde där. Har i alla fall en känsla av att utbudet mellan Guppi-affärerna skiljer sig väldigt - iaf här i Stockholm. Bra att du har andra alternativ.

Aannaa - ja, Åhléns City hade mycket fina märkeskläder på sin rea - farligt, farligt!

• snart tre

Mamma2001: Nej, där har jag inte varit. Hm, måste jag nog kolla in i väntan på att knotten ska titta ut. Kanske en utflykt dit i morgon Tack för tipset!

• snart tre

Aannaa: Ja, det var fånigt billigt - vilka kap!

• snart tre

Ska absolut ta mig dit - Vaxholm är verkligen jättefint (är uppvuxen i närheten). Kul att hitta andra ställen att kika i än bara i city

• snart tre

Ottisen: PoP finns, vad jag vet, bara På Åhléns City i Sthlm - har inte sett de någon annanstans iaf.

Mamma2001: Lovar att göra det!

• snart tre

Jahapp - det här kanske inte är det coolaste inköpet till vår knott, men jag vill ändå tipsa alla som går i fleeceoveralltankar. Hittade en jättefin brun overall på H&M idag - av märket LOGG och till det facila priset av 149 kronor!!! Ser ut som en från POP och har sådana där praktiska invikbara ärmar och ben. Såg inga andra färger - men det kan ju komma senare så håll utkik om ni är intresserade.

• snart tre

Nix - inte en endaste nalle eller annat fånigt tryck i sikte. Jag gillade också att den inte var röd/rosa eller blå, vilket det känns som alla andra overaller är - var faktiskt ute efter en i brunt eller varmt beige. Ska lägga in en bild på den så kan du kolla - håll ut!

• snart tre

Ok - nu finns fleeceoverallen på bild hos mig samt några andra roliga nya grejer från butiken Textilarna i Gamla Stan där det finns babykläder med en massa härliga tryck. I fall någon är intresserad.

• snart tre

Aannaa: Superfina kläder

Svar på tråden coola barnprylar