Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

Kiddies (barnaffär på Östermalm i Sthlm) har en mängd designermärken till bebisar och även större barn - bland annat Burberry-kläder.

• snart tre

För er som bor i Sthlm och vill stryka tryck på kläder finns en affär som heter Way - ligger bland annat i Västermalmsgallerian på Kungsholmen. Gjorde en jättefin tröja åt min lillasyster där och de har även en del babykläder (bodys etc) som man kan göra roliga grejer med.

• snart tre

Twentyone: Håller med dig - man blir galen när man är i nappträsket där könsuppdelningen nästan är ännu värre än vad gäller kläder - rosa eller blått, rosa eller blått och alltid med en massa fula saker på. Jag vill ha enfärgade nappar i en massa fina färger så man kan välja. Varför finns inte det? Grrrr....snart startar jag eget och börjar tillverka följande babyprodukter:

- Enfägade nappar
    - Musikmobiler där köparen kan välja vad man själv vill hänga i den liksom musiken
    - Snygga bäddset till vagn, vagga och babykorg
    - Filtar i andra färger än rosa och ljusblått
    - En cool kollektion barnkläder utan spår av några nallar

• snart tre

Ja, visst sålde PoP nappar ett tag? Tycker också att jag har ett minne av det. Hm, kanske ska fråga nästa gång jag kilar in i en butik.

• snart tre

Ottisen: Men den kan man väl bara komma över om man köper några av deras andra produkter? Inte beställa separat?

• snart tre

Mamma2001: Schyst vinst! Funderar också på en Bumbo senare - verkar bra tycker jag.

• snart tre

Mamma2001: De påslakanen finns tydligen bara på vissa Hemtex-butiker. Vad gäller PoP-påslakanen lyckades jag lägga vantarna på ett röd/vit-randigt för 95 kronor - men då fick jag det sista. Det var veckans kap. Synd att de inte ska fortsätta att sälja dem - vore ju coolt om de kunde sälja i andra färgkombinationer också. Finns väl en risk att samma sak hänt med napparna och nappflaskorna.

• snart tre

Mamma2001: Eller så ser vi till att bli designkonsulter åt PoP - så kanske vi kan påverka deras utbud lite

• snart tre

Argh!! Varför finns det så många coola babysaker i amerikanska webbutiker som vi inte kan beställa härifrån. Kolla in det här...

www.babystyle.com/common/dProductDetail.asp&SIND=1&dept=1&cmCL=babydept-boy0-12msets&cmPG=

Alltså för en sushidåre som jag skulle det var übercoolt att min bebbe hade ett sånt här set. Har även sett en kalasball sushifilt någon annanstans på nätet - naturligtvis från USA också.

• snart tre

Min knott fick en Marimekko-haklapp i veckan. Kunde absolut inte motstå den!

Svar på tråden coola barnprylar