coola barnprylar
Kiddies (barnaffär på Östermalm i Sthlm) har en mängd designermärken till bebisar och även större barn - bland annat Burberry-kläder.
Kiddies (barnaffär på Östermalm i Sthlm) har en mängd designermärken till bebisar och även större barn - bland annat Burberry-kläder.
För er som bor i Sthlm och vill stryka tryck på kläder finns en affär som heter Way - ligger bland annat i Västermalmsgallerian på Kungsholmen. Gjorde en jättefin tröja åt min lillasyster där och de har även en del babykläder (bodys etc) som man kan göra roliga grejer med.
Twentyone: Håller med dig - man blir galen när man är i nappträsket där könsuppdelningen nästan är ännu värre än vad gäller kläder - rosa eller blått, rosa eller blått och alltid med en massa fula saker på. Jag vill ha enfärgade nappar i en massa fina färger så man kan välja. Varför finns inte det? Grrrr....snart startar jag eget och börjar tillverka följande babyprodukter:
- Enfägade nappar
- Musikmobiler där köparen kan välja vad man själv vill hänga i den liksom musiken
- Snygga bäddset till vagn, vagga och babykorg
- Filtar i andra färger än rosa och ljusblått
- En cool kollektion barnkläder utan spår av några nallar
Ja, visst sålde PoP nappar ett tag? Tycker också att jag har ett minne av det. Hm, kanske ska fråga nästa gång jag kilar in i en butik.
Ottisen: Men den kan man väl bara komma över om man köper några av deras andra produkter? Inte beställa separat?
Mamma2001: Schyst vinst!
Funderar också på en Bumbo senare - verkar bra tycker jag.
Mamma2001: De påslakanen finns tydligen bara på vissa Hemtex-butiker. Vad gäller PoP-påslakanen lyckades jag lägga vantarna på ett röd/vit-randigt för 95 kronor - men då fick jag det sista. Det var veckans kap. Synd att de inte ska fortsätta att sälja dem - vore ju coolt om de kunde sälja i andra färgkombinationer också. Finns väl en risk att samma sak hänt med napparna och nappflaskorna.
Mamma2001: Eller så ser vi till att bli designkonsulter åt PoP - så kanske vi kan påverka deras utbud lite
Argh!! Varför finns det så många coola babysaker i amerikanska webbutiker som vi inte kan beställa härifrån. Kolla in det här...
www.babystyle.com/common/dProductDetail.asp&SIND=1&dept=1&cmCL=babydept-boy0-12msets&cmPG=
Alltså för en sushidåre som jag skulle det var übercoolt att min bebbe hade ett sånt här set. Har även sett en kalasball sushifilt någon annanstans på nätet - naturligtvis från USA också.
Min knott fick en Marimekko-haklapp i veckan. Kunde absolut inte motstå den!