Fördelen med POP är att mycket av kläderna går att använda till både killar och tjejer, typ allt randigt och så - jag är dessutom svag för ränder i olika färge. Jag har köpt det jag gillat helt enkelt - ja, minus klänningar förstås.
Har kollat i flera olika POP-butiker och vissa är mer utplockade än andra - men jag ska bland annat köpa deras röd/vit-randiga påslakanset (har redan det blå/vit-randiga som jag fått av min mamma). Har kostat nästan 300 - reas nu för 95 kronor! Det kallar jag fynd. Är också sugen på en röd- och vit randig velourderss (byxor och tröja med hood) som varit väldigt dyr men som nu var nedsatt jättemycket.
Sen var det en massa fina byxor, tunna tröjor med långa armar, en del overaller (både för vintern och i bomull) och snygga bodys. Lovar jag ska börja lägga ut bilder på mina fynd - ska ta tag i det i helgen faktiskt. Har ju tid nu när jag bara väntar på att knotten ska titta ut.
På Guppi reade de en massa fina saker från Mexx, Esprit, DADA och andra bra märken. Det var allt i från tröjor, bodys, byxor, jeans, jeansjackor, hängselklänningar och koftor. Ska slå till på en jeansjacka från Esprit i lite större stl tills nästa vår - den var så himla fin - och en kanonsnygg tröja från Mexx om jag inte minns fel. Alla plagg kostade mellan 49 och 130.