Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

coola barnprylar

Uno: Japp, det är sådana militärbrallor som Josefins knott har som jag också vill ha - hittade just vart de kommer ifrån. Märket heter C&C - måste kolla vart de säljs!

• snart tre

Speldosor är en annan svår sak tycker jag (apropå Unos förfrågan). Gillar inte de musikmobiler som man kan sätta på spjälsängarna - letar fortfarande efter en bra. Men har hittat en cool katt på Simpleworld som man drar upp där bak och som min knott numera sparkar till efter att jag och maken satt katten mot magen och dragit upp den varje kväll i två månader. Undrar just om han kommer att älska eller hata den katten efter att han kommer ut?

Kissen finns på www.simpleworld.se - har köpt den vita. Naturligtvis spelar den ett stycke ur Cats!

• snart tre

Det här är ju fantastiskt kul att se att designertråden vi pratade om att starta upp, och som Asra så förtjänstfullt tog tag i , lockar så många här på FL. Jättekul tycker jag!

Okej, tjejer - ni bara måste titta in här (tips från senaste Mama): www.babyjams.se

Såg de roliga skötväskorna på Bonti i helgen och den där kaffemugghållaren måste jag bara ha!

Härligt, härligt - men farligt, farligt

• snart tre

Japp - det blir ett Haven-besök för mig också nästa vecka. Har köpt en brun-vit-randiga Katviq-tröja och en grön-vit-randiga Molo-tröja tidigare, men vill ha något mer.

• snart tre

Uno: Tufft - du vet att flera av de märkena finns på BirkaBaby va? De har jätterea där nu!

• snart tre

Aha - då är det de armybyxorna jag redan sett på Birkababy och som är så dyra. Hm, kanske får ta en kolla där igen - kanske reas de ut någon gång!

Såg fel angående C&C och hittar inte heller något om märket, efter idoga letande på nätet.

• snart tre

Linny: Hi, vilken skön hemsida

• snart tre

Havens hemsida visar bara upp en liten del av det de säljer - har sett fler varianter av Ugly Dolls i affären. Blir nog bättre när de börjar sälja via sin hemsida - är på G, enligt butiksinnehavaren.

• snart tre

Kommer just från ett besök hos min BM och slank in på Designtorget på vägen hem. Måste bara berätta om det otroligt snygga bäddsetet som fanns där - helt nyinkommet. Vitt med ett grafiskt tryck av en otroligt cool figur (någon bild har jag tyvärr inte) i antingen cappuchino, gråblått eller rött. Fanns för både spjälsäng, vagga och vagn. Kostar drygt 300 och hade två örngott och ett påslakan per set.

Vill ha, vill ha, vill ha - spring och kolla ni som kan och som letar efter alternativ till de tråkiga påslakan som finns.

• snart tre

Oj, vad svårt att förklara. En stiliserad figur - fast utan att vara nuttig på något sätt, bara cool.

Svar på tråden coola barnprylar