Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:08:42 följande:
    Å springer in medans man fortfarande inte kastas ut!!! Massa fiiiiiina bilder i bildis, skriver ingen lång lista idag för den lär ändå bara försvinna innan jag hinner posta den
    söööta bubblan i BT
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ååå fler som ska till ullared jag ska ju dit på tisdag & handla massa leksaker och julpynt ...men det lär väl vara köer så man spyr Fundersam

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-17 20:52:29 följande:
    Säj inte så. Av alla gånger jag varit på ullared har jag aldrig köat, så de tänker jag inte göra denna gången heller!

nää aldrig jag heller men alla som varit där sen okt som jag känner har fått köa

åå letar efter en inredningsblogg eller nått med julinsperation...helt OT jag vet men någon som vet??

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2008-11-17 20:54:56 följande:
    Kommer du och fikar med oss på torsdag då eller?
    aaa nu blev citat helt fel men klart jag raporterar om jag överlever ska dit med gubben & ungarna
    Tjollabolla skrev 2008-11-17 21:00:52 följande:
    Detta är det enda jag hittat...www.aftonbladet.se/jul2008/
    ska genast kolla in det tack
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-17 21:14:49 följande:
    haj mössan finns på rackamaja men annars kan du ju ha vilken som helst till en svart overall... molos space??? kanske för killig? hmm molos svarta med rosa och gröna stars
    knep en på köp nu
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-17 21:27:30 följande:
    ahh det gjorde du rätt i passformen är underbar
    låter bra vill ju ha till syrra med
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-11-17 22:00:31 följande:
    Halloj igen.Sorgligt avsnitt av CSI idag så jag sitter här med en tår i ögat...vad händer här ?
    ååå jag med fällde en tår under begravings delen inte bra & se sentimentala saker då man är trött men nu ska jag städa lite & sen kolla något sex and the city avsnitt innan jag somnar Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Harley skrev 2008-11-17 22:41:28 följande:
    Tjatar vidare med min overallångest. Fick lite mått nu från Mysgrodan och jag behöver nog en 104:a i alla fall. Tyvärr var den slut där Rea någon annanstans??
    inte på rea men jag är nästan helt säker på att bombom i jkg har kvar i 104,...men då är den ju till fullpris
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11