Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-10 10:03:44 följande:
    Mm, jag gillar dom inte riktigt heller, sitter lite konstigt upptill om man inte går och rättar till dom hela tiden. Har ju ett par andra ljusa jeans och dom sitter mycket bättre. Kanske skulle man testa ett par xl då?
    Är det dessa du har:
    NS 86.jpgDe är mer lika höstens mörka i modellen än xl- som jag tycker är vida
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-10 10:47:06 följande:
    helle- åh vilken fin Philip i BT! Han ser man inte så ofta där. Jättesöt!Ängeln- det jag inte gillade med raw red var att mudden inte var lika mjuk som på ex sand, baggy och de bruna fodrade. Måste säga att favoriterna av alla är de grå army. Såååå snygga och mjuka och sköna
    Har du haft mörkmörka med camofickan? Tänkte om de mjuknar efter tvätt..De fodrade bruna är det de med blått eller rött på fickan?Har sådan beslutsångest om några ska få stanna eller åka med i powern..Sitter med 4 par nya och då har han redan 5 par i garderoben..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 10:53:48 följande:
    Dom har Lova och dom är snygga och sitter bra på henne.
    Jaa det är mina favvosar på sonen- har haft dem i alla storlekar från 68 Sitter med två par 86or och vet inte om jag ska använda båda bara för att de är så fiiina
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Shit vad det blåser här, regnet regnar sidledes..sitter och tänker på sonen som är ute i Ur&SkurLedsen

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-10 11:02:36 följande:
    Jag hade dem och efter vad jag har förstått så mjuknar dem efter tvätt men ville inte chansa och sålde mina nya. De bruna har jag med både röd och blå bakficka. (köpte de röda för 200 på mässan och de är i 92)  De bruna är supersköna.I nu läget har han sand, 2 par bruna med foder, ett par baggy XL, ett par vanliga med mörkbrun mudd och ett par grå army.  Jag skulle absolut spara ett par bruna om jag var du, så mjuka och sköna.
    Ja det är ju en märkbar skillnad mellan de bruna och de mörkaFörvånad Tror de bruna får stanna och mörka och denim flytta. Tycker faktiskt bäst om gamla denim och båda armybyssorna-urcoolaCool
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-10 11:03:37 följande:
    åhh gud fast nu är det liiite väl ruggigt väder...
    Ja fy bubblan Får hoppas att de plockar in barnen,det är ju storm och min klump får inte blåsa bort..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 11:10:44 följande:
    Woooho ett bud på 1 krona på T hos mig. Där ser man.Nåja Nu kallar disken, en annan har ätit kakor och är allmänt lat. Sonen sover, dottern i parken.Försökt fotat auktioner....
    Men du måste ju lägga en direktlänk i din pres *nyfiken ju*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-10 11:18:04 följande:
    fast jag tror inte barn tycker det är lika illa som oss bekväma vuxna att det blåser lite och regnar lite...det är ju bara kul att kunna plaska och grejer...bara de har ordentligt på sig så...
    Jo men dagiset är inriktat på Ur&Skur pedagogik så barnen är vana(behöver)vara ute varje dag..Lagom roligt när sonen står vid dörren och vill gå ut i ösregn en söndagmorgon

En OT-fråga...någon som vet någon webshop som säljer Replay för barn eller Small Paul?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-10 11:35:15 följande:
    Jupp, dom är det, dom sitter kanon bra på.Tycker att höstens mörka är så grymt stela i tyget, dom ljusa är mycket ljusare.
    Ja det är dem jag gillar bäst även om jag tycker att raw light sitter bra som substitut..fast jag kan påverkas av att jag gillar de blå muddarna skarpt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-10 11:46:12 följande:
    Dom här är det jag menar, dom är väl samma modell som dom ljusa?www.funkybaby.se/images/nova%20star%20jeans%2...
    Ett par sådana är det jag sitter och velar över om de ska säljas eller ej..De är grymt stela fast mina är ju nya och duntoffla sa att de nog blir mjukare efter tvätt.. Men modellen är jättebra och de är ursnygga på-provade dem på Max igår. Frågan är bara om de är vidare skönaFundersam
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11