Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-20 17:02:28 följande:
    alltså jag måste vara helt sjuk i hövet jag har lagt undan en röd rånarluva med vita prickar och lila kantband. och så helt plotsligt får jag för mig att jag bara måååste ha en lila molo jacka och ett par röda leggings bara för att jag ska kunna matcha mössan
    haha ja en aningen kanskeFlört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

go kväll girls....sitter & väntar på est lucka idag...*gäääsp* det tog verkligen musten ur mig att handla leksaker idag...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-20 21:59:49 följande:
    OT!!  Behöver ett litet smakråd bara   å tycker ni ingenting så behöver ni ju inte svara Vi har detta i nedre hall nu tapet/golv.. Funderar på en Pappelina matta med stars på dit   den mörka grå/svarta.. Blir det för mycket? 
    nää det tror jag inte..go kväll föresten
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Skrattandeååå dumma lucka öppna dig så man får sova lite
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ÄÄÄ nu ger jag upp om människan skriver tio så kan ju luckan öppna sig runt tio iallafall *grr*

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-20 22:20:02 följande:
    Åh är det du som är showroomet DET borde man ju räknat ut Julia och Julia liksom
    Hhaha ja inte direkt en kuggfråga....det är min systers & min
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    J esssica skrev 2008-11-20 22:21:39 följande:
    Aha var det du
    soory skyldig men dottern kommer bli så glad & så kan brosan ha den sen medSkrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    J esssica skrev 2008-11-20 22:24:09 följande:
    Nej nej jag skulle inte ha den, höll i en på salgen men det kändes inte som Kevin. har en med uttrar på g
    säg inte att du budar på den på T ....enda sedan jag visade den för nelly så har hon tjatat om att hon vill ha mössan med hoppande simmare på Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

någon som vet villka siffror i ett SEB konto är det som är clearing nummret?

Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11