• icka76

För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......

Hej!
    Detta är en gnälltråd, vill bara varna er för detta innan.

Denna tråden är för oss som känner att varje månad är ett helvete. Först pergoknaprande med ev. biverkningar, sedan väntan på en äl som kanske inte ens dyker upp, sedan ångesten mellan äl och BIM och sist men inte minst, smärtan när tant röd kommer som ett ovälkommet brev på posten.

Här får vi gråta ut, vara hur ego vi vill och stötta varandra till att stå ut ännu en månad.

Välkomna

• Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......
  • icka76

Nej ingen mens än.

Annisens: Jag har inte gjort några VUL. Min gyn tycker inte att det behövs då det enligt henne inte är så stor risk att man blir överstimulerad.

• nallebusig
    Svar på #31
    icka76 skrev 2008-11-11 11:49:18 följande:
    Nej ingen mens än.Annisens: Jag har inte gjort några VUL. Min gyn tycker inte att det behövs då det enligt henne inte är så stor risk att man blir överstimulerad.
    hoppas på plúss
  • Annisens81
    Svar på #31
    Oh inte än. Hoppas!

Okej. Ja då behöver nog jag inte vara orolig att jag missar något.

Ja dessa frågor och funderingar som snurrar i huvudet.
  • Annisens81
    Svar på #27
    Ja deppigt ja. Känns som att man går sönder inombord på något sätt. Denna hemska tid runt BIM.

Och jag har alltid alla symtom för en grav.

Skönt att ÄL har kommit igång !
  • icka76

Det är därför vi har den här tråden flickor, gnäll av er ångesten, spy galla över pergon, eller bara ge ett uppmuntrande ord till alla gnällspikar här inne

• Treasures

Vad lurigt icka att det ena dagen verkar vara kört och nästa väcks hoppet igen.....hoppas hoppas att du slipper få mens och får vara gravid!

Ja frågan är hur länge man står ut? Trota att jag var välförberedd på att det kunde ta tid den dagen vi ville ha barn så hade jag aldring kunnat ana att det skulle vara så här jobbigt. Man kan verkligen inte tänka på nåt annat....

Idag har jag börjat få ont i magen som jag haft vid nästan alla försöken hitills, så det är inget symtom som jag litar på vad gäller att få ÄL eller ej....bli galen av att fundera och vänta.

• icka76

Treasures: Ja hur mycket ska man orka? Nu kom mensen här. F*n. Vad ska vi göra?

• Annisens81

Ja hur står man ut??

Ens vänner bara pluppar ut ungar höger och vänster och blir nervösa för om de skulle vara med barn igen osv.

Grr avundsjukan gnager i mig! VILL OCKSÅ! Idag är ingen bra dag och ingen mens i sikte för mig. Vill bara börja med pergon nu!

• helena 83
    Svar på #38
    Annisens81 skrev 2008-11-11 19:07:49 följande:
    Ja hur står man ut?? Ens vänner bara pluppar ut ungar höger och vänster och blir nervösa för om de skulle vara med barn igen osv. Grr avundsjukan gnager i mig! VILL OCKSÅ! Idag är ingen bra dag och ingen mens i sikte för mig. Vill bara börja med pergon nu!
    Du kanske inte behöver börja med pergon?? Håller tummarna att du är gravid.
  • Treasures

Äsch Icka, så tråkigt att det blev så i alla fall, men tur då att du avvaktade med att testa så slapp du se ett till minus. Bara att bita ihop nu och kämpa på med nästa försök antar jag. Ska vi bestämma att det är vår tur att plussa nu?

Träffade ett par som vi var utomlands med för 1½ år sedan på teater i kväll, har inte träffats nåt sen dess och nu var hon höggravid, BF om en vecka....det stack till i mitt hjärta och jag kände mig ledsen efteråt.

Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......