• icka76

För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......

Hej!
    Detta är en gnälltråd, vill bara varna er för detta innan.

Denna tråden är för oss som känner att varje månad är ett helvete. Först pergoknaprande med ev. biverkningar, sedan väntan på en äl som kanske inte ens dyker upp, sedan ångesten mellan äl och BIM och sist men inte minst, smärtan när tant röd kommer som ett ovälkommet brev på posten.

Här får vi gråta ut, vara hur ego vi vill och stötta varandra till att stå ut ännu en månad.

Välkomna

• Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......
  • icka76

Treasures: Det tycker jag absolut att vi bestämmer, skulle vara en jättefin julklapp

• nallebusig

vi vill ju bli gravida allihpa NU det e ju vår tur nu eller hur tjejer?!

• Treasures
    nallebusig skrev 2008-11-13 18:55:03 följande:
    när har alla bim??
    Ingen aning då jag inte har några som helst tecken på att ÄL är på G. Är skiträdd för att det var en engång händelse att jag fick ÄL sist....vet ej hur jag kommer att reagera om så är fallet, men sannolikt inge bra.

Är inne i en svacka nu igen....funderar alldeles för mkt på om jag ska få ÄL el ej så jag blir alldeles knasig. Vi är mitt uppe i de viktiga mysdagarna nu och i förrgår blev det bara tårar i stället för mys, i går gick det dock bättre....men det känns bara så jobbigt att göra det utan att eg ha nån lust. ÄL kan ju i mitt fall dröja ytterligare ett par veckor om det blir som sist, eller inte komma alls. Har sagt till min älskling att var tredje dag räcker nu, men om det börjar kännas som om ÄL vore på G så hoppar jag på honom oftare....
  • nallebusig

visst e et jobbigt det blir liksom ett måste t sex det e inte heller så kul!!

• icka76

Treasures: Jag förstår hur du menar. Det är en enorm press att först vänta på äl (om den kommer) och sedan vänta på BIM. Det tar otroligt på psyket. Jag och sambon bråkar aldrig så mycket som under äl-perioden. Detta krav man har på sig att man MÅSTE få till det även om man har 0 lust. det är svårt att hitta tillbaka till det spontana sexet. I vårt fall så har nästan bara måstesex nu för tiden för jag liksom du vet inte om äl kommer, om den kommer tidigt eller sent. Så mysperioden kan hålla i sig ett par veckor, minst. Efter en sån period vill man inte ha sex, man har tröttnat.

Det är skönt att vi har varandra här inne för vi vet hur det är.

• Annisens81

Testade i morse men minus! mensen som är sen bara. Hur ska man klara av att vara glad? Jag har ingen ork längre

Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......