• icka76

För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......

Hej!
    Detta är en gnälltråd, vill bara varna er för detta innan.

Denna tråden är för oss som känner att varje månad är ett helvete. Först pergoknaprande med ev. biverkningar, sedan väntan på en äl som kanske inte ens dyker upp, sedan ångesten mellan äl och BIM och sist men inte minst, smärtan när tant röd kommer som ett ovälkommet brev på posten.

Här får vi gråta ut, vara hur ego vi vill och stötta varandra till att stå ut ännu en månad.

Välkomna

• Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......
  • nallebusig

tjohoooo testade m cb äl digital i mors eo ingen stegring m gjorde ett nu o det visade full stegring dag 15 så glad!!!sexade igår bör jag göra det ikväll el kan jag vänt tills imorg kväll????

• xxJessikaxx

nallebusig, se där
    Kul.
    Då har vi äl samtidigt
    Ha det så kul i bingen!

• Skrutt74

icka76: Jo, tanten har stuckit för denna månaden. Blödde som en gris i 2 hela dygn, men nu är det bara lite spottings kvar. Började äta pergo i lördags, på dag tre. Vet du varför vi alla fått olika ordinationer på vilka dagar man ska ta dem? Vad räknar läkarna på ? Beror det på om man har lång eller kort cykel utan pergo?

• nallebusig
    Svar på #82
    hur sexar ni???
    vi hade ju igårkväll bör vi ha ikväll el vänta tlls imorg
    xxJessikaxx skrev 2008-11-17 16:01:07 följande:
    nallebusig, se där Kul.Då har vi äl samtidigt Ha det så kul i bingen!
  • Crzes

Det sägs ju att man ska ha varannan till var tredje dag för att låta simmarna återhämta sig!! Att simmarna får sämre kvalité om man har sex för ofta!

Tänktre bara så du vet

Lycka till!

nallebusig skrev 2008-11-17 16:42:38 följande:
    Svar på #82 hur sexar ni???vi hade ju igårkväll bör vi ha ikväll el vänta tlls imorg
  • xxJessikaxx

frågar samma som nallebusig men kommer att mysa i vilket fall för jag känner mig sugen Hoppas simmarna hunnit återhämta sig
    Min läkare rekommenderade varannan dag kring äl:en.

• nallebusig
    Svar på #79
    jag har kört min 3e enkelkur har äl nu
    icka76 skrev 2008-11-17 15:21:04 följande:
    Jag äter enkelkur. Min gyn ville att jag skulle gå över till dubbel efter 3e kuren då jag inte fick äl. Men jag ville avvakta och jag fick tydligen en jättebra äl förra kuren så jag fortsätter som vanligt. Du då?
  • nallebusig
    Svar på #86
    tror jag kör på idag o imorg
    xxJessikaxx skrev 2008-11-17 19:25:59 följande:
    frågar samma som nallebusig men kommer att mysa i vilket fall för jag känner mig sugen Hoppas simmarna hunnit återhämta sig Min läkare rekommenderade varannan dag kring äl:en.
  • FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Crzes skrev 2008-11-17 18:46:09 följande:
    Det sägs ju att man ska ha varannan till var tredje dag för att låta simmarna återhämta sig!! Att simmarna får sämre kvalité om man har sex för ofta! Tänktre bara så du vet Lycka till!
    Det är en myt. Om inte mannen har problem med spermieproduktionen så kan man ha sex ofta utan att det påverkar.
  • Harley
    FallenMadonnaWithTheBigBoobies skrev 2008-11-17 20:38:01 följande:
    Det är en myt. Om inte mannen har problem med spermieproduktionen så kan man ha sex ofta utan att det påverkar.
    Så sa mina 2 läkare också.
Svar på tråden För oss pergopinglor som äter pergo månad efter månad efter månad efter......