• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Pumpkin

God jul Felle!

Vi hade det jättemysigt igår, började med julbord på Stallmästaregården inne i Stockholm kl. 12.00. 10 personer från min familj var vi, så det var jättetrevligt. Sen åkte vi hem till min morbror och moster allihop, kollade på Kalle Anka, drack glögg och väntade på jultomten.

Jultomten kom och många klappar blev det - till hela familjens lilla prinsessa, min kusin på 2,5 år. Vi andra fick paket vi också förstås och alla verkade nöjda med vad de fått Jag fick bland annat massa scrapbooking-grejer, en nackkudde, underkläder (av Lasse ) och ett presentkort på Stadium.

Sen fortsatte kvällen med lite mera mat, dryck och spel. Vi var inte hemma i Södertälje förrän kl. 02.00.

Och bäst av allt - mitt på dagen började det snöa! Inte mycket, men det hjälpte julkänslan lite i alla fall

Hur hade ni det Felle?

• maltazar

God jul till dig med, lite sent sådär :)

Vi hade det lugnt tills det blev kväll och började vara dags att åka hem, skulle lämna Tindra hos Thony.. och helst innan 20.. :P Tomten kom 18:15, så lite stressigt var det allt då!
    Tindra fick nog allt hon önskat sig :) Pippidockhusdockor, grejer till Lundbydockhuset, kläder, aqua beeds, massa pussel, några filmer... osv :)
    Jag fick bla en skotork, parfym och pengar till en ny mobil :)
    Och så lika god mat som alltid, som jag även fick med hem en hel del, så nu ska det ätas julbord igen! :D

Felicia6 skrev 2008-12-25 12:26:47 följande:
    God jul alla! Hur hade ni på er julafton? Mycket stress o flängandes runt eller lugnt och skönt? Fick barnen det dom ville ha? Vad fick ni för nåt? Fick ni god mat? tell me everything
  • Felicia6

Pumpkin,låter som att ni hade jättemysigt
    Roligt det kom lite snö oxå.Kommer ihåg året jag bodde i trollhättan och då det var en grön julafton. Det var INTE roligt:S

Våran julafton började intebra.. På uppesittarkvällen vaknar Jesper och spydde ner halva hallen uppe för oss...Och även på väggarna... Gästerna åkte direkt hem ganska förståeligt och vi gjorde oss redo för en vaken natt..Mycket riktigt..Jespervaknade en gång i timmen och spydde helanatten.. Mest vatten dom flesta gångerna men ändå.

På morgonen så var vi alla helt döda, UTOM Jesper som vart pigg som en lärka och man kunde inte se att han varit dålig över natten. Ringde syrran o berättade men som tur var fick vi komma iaf. Så länge han inte spydde då vi skulle dit var det okej och dom tog risken. Dom ville inte vi skulle sitta själva på jul. Så vi åkte dit och jesper åt massa, drack massa, lekte och busade och var superglad hela julafton och syrran stod som ett frågetecken och undrade omhan inte hadevarit sjuk under natten haha

Vi var massa folk och åt massa god mat och umgicks och hade det bra.Jag fick 2-3småa julklappar som en liten gest typ,men var glad iaf, för jag fick mina julklappar innan jul Samma för Tony, han fick sina julklappar innan jul oxå Jesper blev superglad för alla julklappar och det gjorde ju min jul bättre

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Felicia6

Malle,bättre sent än aldrig

Oj,ja det var lite hektiskt kan jag tänka mig Men ni hann iväg ändå eller?
    Låter som ni fick bra saker Här är det oxå massa julmat sen igår. Dom "delade ut" matlådor till alla som ville ha typ haha

• maltazar

Jo, vi hann jussåpass :P Var hos Thony vid 20.. (tar ju 1h att köra från mamma också..) Och sen hann jag hem och få besök i en kvart innan han skulle på jobbet :P

Vad fick ni innan jul då? :)

Felicia6 skrev 2008-12-25 19:45:53 följande:
    Malle,bättre sent än aldrig Oj,ja det var lite hektiskt kan jag tänka mig Men ni hann iväg ändå eller? Låter som ni fick bra saker Här är det oxå massa julmat sen igår. Dom "delade ut" matlådor till alla som ville ha typ haha
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-12-25 20:13:01 följande:
    Jo, vi hann jussåpass :P Var hos Thony vid 20.. (tar ju 1h att köra från mamma också..) Och sen hann jag hem och få besök i en kvart innan han skulle på jobbet :PVad fick ni innan jul då? :)
    Oj ja du hade fullt upp du hihi

Tony fick jeans och ett ps3a.Jag fick singstar till ps3an och en ny mobiltelefon så vi blev bägge nöjda
  • maltazar

Okej :) Ja, det förstår jag, var ju bra grejer det!

Felicia6 skrev 2008-12-25 20:22:44 följande:
    Oj ja du hade fullt upp du hihi Tony fick jeans och ett ps3a.Jag fick singstar till ps3an och en ny mobiltelefon så vi blev bägge nöjda
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-12-25 20:25:02 följande:
    Okej :) Ja, det förstår jag, var ju bra grejer det!
    Ja,både jag o tony känner väl lite detta att hellre 1sak som vi vill ha än 5-6 mindre paket som man ger bara för att. Tony har ju velat ha ett ps3 lääänge nu så då var det väl dags, och jag sålde ju bort ps2an med mina singstar så jag blev ju superglad attfå det till 3an ist hihi Och c905'an har jag suktat efter i evigheter så jag blev tokglad då jag fick den

Nån som har lust att vara med på en sån kväll jag hade en gång innan? Vi lagar lite middag tillsammans och sen ser vi någon film eller surrar eller spelar spel eller nåt?
  • maltazar

Jo, det är klart :)
    Fick mest bara sånt jag önskat mig jag också.. Sen nå smågrejer från mormor, men det går inte komma ifrån :P
    Och så fick jag världens finaste prydnad av Tindra! En tomtemor i trä, som hon gjort själv :)
    Ska fara och köpa mobilen jag suktat efter imorn, en vit w595. Fick halva av en kompis, och sen lite pengar här o där, så det räcker gott och väl :D

Jag är på :) Bara jag är ledig så..

Felicia6 skrev 2008-12-25 20:30:24 följande:
    Ja,både jag o tony känner väl lite detta att hellre 1sak som vi vill ha än 5-6 mindre paket som man ger bara för att. Tony har ju velat ha ett ps3 lääänge nu så då var det väl dags, och jag sålde ju bort ps2an med mina singstar så jag blev ju superglad attfå det till 3an ist hihi Och c905'an har jag suktat efter i evigheter så jag blev tokglad då jag fick den Nån som har lust att vara med på en sån kväll jag hade en gång innan? Vi lagar lite middag tillsammans och sen ser vi någon film eller surrar eller spelar spel eller nåt?
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-12-25 20:35:04 följande:
    Jo, det är klart :)Fick mest bara sånt jag önskat mig jag också.. Sen nå smågrejer från mormor, men det går inte komma ifrån :POch så fick jag världens finaste prydnad av Tindra! En tomtemor i trä, som hon gjort själv :)Ska fara och köpa mobilen jag suktat efter imorn, en vit w595. Fick halva av en kompis, och sen lite pengar här o där, så det räcker gott och väl :DJag är på :) Bara jag är ledig så..
    Ja,man får alltid nåt litet symboliskt av nån, det ärju som sött ändå oxå tycker jag
    Åh duktiga lilla tjejen Sånt där betyder mkt för en av få.
    Grattis till att ha fått ihop till den Vet inte vilken det är, ska genast googla
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --