• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maltazar

Lotta: Jo, det är ju alltid så.. men nu var det bra, användbara grejer iaf handdukar och benvärmare :) bättre än prydnadsgrejer!
    Ja, verkligen! Hur fin som helst dessutom! Vart lite överraskad då jag väntat mig att det skulle vara någon gipsgrej hon målat :)
    Tack :) Ja, jag är helt kär i den! :P Utseendemässigt iaf. Och mamma har en likadan fast blå då, och är då helnöjd med den.

• Felicia6

Malle, jomen precis. handdukar används ju alltid och benvärmare är så snyggt tycker jag Brukar väl ofta vara gipssaker eller saker av toarullar, papper osv man gör, såjag hade nog oxå blivit överraskad
    Dom flesta mobiler i dagens läge är väldigt bra, så man ska köpa den som man blir "kär" i som du säger, det är då det blir bäst

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • madigan

jag tycker inte om julen..de enda jag fick var en pyjamas. Har väl inte varit snäll

• Felicia6
    madigan skrev 2008-12-26 08:51:16 följande:
    jag tycker inte om julen..de enda jag fick var en pyjamas. Har väl inte varit snäll
    Men en pyjamas var väl inte fy skam? Hur hade barnen det på julen då? Hur firar ni jul?
  • hally

Hoppas ni alla har (och haft) en trevlig jul!
    Felicia6: Vilken mardrömsstart på julafton! Tur att den blev bra iallafall
    Har själv haft Elias hemma från dagis sista dagarna innan jul då halva dagis och personal haft magsjuka i omgångar. Huvva...

Vi har haft det bra, har vart hos mina föräldrar och haft det lugnt och skönt (förutom sena julaftonskvällen när ambulansen kom och hämtade min mor som hade kramp och inte kunde andas pga felmedicinering och njurstensanfall).
    Igår åkte vi förbi hos syrran på vägen hem (som mår bra efter omständigheterna med 10 kg viktnedgång efter 6 månaders graviditetsillamående, nu kan hon äta, är spe som en sticka med en fotbollsliknande bebismage men har ont pga förväxta njurar...) och åt massa mer god mat och Elias fick en JÄTTEstor lastbil med snöplog.
    Idag har vi haft månads-handlingen av livsmedel, men det var himla lugnt i matvarubutiken idag Nu ska vi iväg till sambons släkt med middag och julklappar.
    Imorrn hoppas jag vi får vara hemma heeeela dagen

Själv känns det som att det är meningen att jag ska stå i köket under kommande år; fick en potatispress, 2 kokböcker, fina köksknivar och en knivslip
    Sambon har fått en fin kaffekvarn och ett laserpass med regelsökare av mej och barnen.

Ha en god fortsättning!

• madigan

Felicia6 skrev 2008-12-26 11:13:48 följande:

Men en pyjamas var väl inte fy skam? Hur hade barnen det på julen då? Hur firar ni jul?
    jo dom hade de bra. Vi var hemma hos oss och mina föräldrar kom förbi.
    Min man tycker maten är de viktigste med julen.Jag tycker de är paket till barnen.
  • maltazar
    Svar på #363
    Precis :)
    Nu har jag köpt den iaf, den sista som fanns i stan :P
    Är helnöjd än så länge iaf :)
    ...ska bara se till att Inte tappa den i golvet... (som jag brukar...)
    Felicia6 skrev 2008-12-25 20:52:07 följande:
    Malle, jomen precis. handdukar används ju alltid och benvärmare är så snyggt tycker jag Brukar väl ofta vara gipssaker eller saker av toarullar, papper osv man gör, såjag hade nog oxå blivit överraskad Dom flesta mobiler i dagens läge är väldigt bra, så man ska köpa den som man blir "kär" i som du säger, det är då det blir bäst
  • maltazar

ah, men det viktiga är väl att man har det trevligt? :)
    och att barna får nå kul

madigan skrev 2008-12-26 08:51:16 följande:
  • Felicia6

hally, låter som att ni haft det mysigt trots det som hände din mamma, men skönt att höra att din syster har börjat kunna äta och må någolunda bra igen

madigan, alla har vi ju olika synsätt på saker och ting. Även vi som är sambos osv. Gäller bara att komma överens och kompromissa Huvudsaken är ju att barnen blir nöjda, och förhoppningsvis blev dom det?

Malle, ja jag läste det i din blogg
    Tur du fick tag i sista iaf Och håll i den hårt så den inte smäller i backen

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --