• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Ugglans mor

Här är en som överlevde. Men som blev döende igår... känner att det bara går utför idag

• Hägris

*överlevde*

Vi tog det superlungt och käkade gott, sen sköt vi barnraketer och sen såg vi film till 12slaget... skönt!!

Men SUUUUUUUG!
  • maritmedm

Hägris skrev 2009-01-03 21:27:24 följande:

*överlevde*Vi tog det superlungt och käkade gott, sen sköt vi barnraketer och sen såg vi film till 12slaget... skönt!!
    Låter riktigt soft
  • jennifer116
    Felicia6 skrev 2009-01-04 14:58:23 följande:
    Hej alla!Den 3/2 klockan 19.00 har jag blingovisning här hemma. Det är ungefär som meandi fast alla har det inte än, utan man får vara lite ensam om det, plus att alla kläderna är ekologiska. Skitfina är dom. Kolla in deras hemsida om ni vill veta mer: www.blingo.seJag bjuder på fika och ni alla är välkomna men jag måste veta senast den sista januari vilka som kommer!
    Lät skoj. KOmmer gärna
    Men påminn mej gärna. *haha* Annars glömmer jag bort det
  • IdaZophie
    Svar på #377
    Jo vi började leva precis till nyår, hade magsjuka dagarna innan!! =( Jag och sonen kräktes och sket som galningar!! Det var hemskt.
  • Felicia6
    IdaZophie skrev 2009-01-06 00:05:25 följande:
    Svar på #377Jo vi började leva precis till nyår, hade magsjuka dagarna innan!! =( Jag och sonen kräktes och sket som galningar!! Det var hemskt.
    Nämen fy och usch :-/ Men ni börjat bli lite friskare nu eller har ni ist åkt på flunsan som går? :S
    jennifer116 skrev 2009-01-05 07:47:33 följande:
    Lät skoj. KOmmer gärna Men påminn mej gärna. *haha* Annars glömmer jag bort det
    Kul Ja jag påminner dig
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --