• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • IdaZophie
    Svar på #390
    Nej det har vi klarat oss ifrån. Och hoppas vi slipper.. speciellt Emma då det sätter sej så illa i Emmas luftrör då hon har förkylningastma! =( urkas...
  • Garderobshylla

Nu är det vardag igen och som mammaledig har man ju all tid i världen, nån som har lust att hitta på något?

• jennifer116
    Garderobshylla skrev 2009-01-07 12:25:42 följande:
    Nu är det vardag igen och som mammaledig har man ju all tid i världen, nån som har lust att hitta på något?
    Alltid
  • Garderobshylla

yes nu är du ju oxå hemma, när magendin är läkt så ska vi rasta vagnarna

• jennifer116
    Garderobshylla skrev 2009-01-07 15:44:50 följande:
    yes nu är du ju oxå hemma, när magendin är läkt så ska vi rasta vagnarna
    Absolut
    maraton då liksom
    Händer i helgen då?
  • Garderobshylla

jennifer116 skrev 2009-01-07 17:59:15 följande:

Absolut maraton då liksom Händer i helgen då?
    haha, yep nu ska fläsket bort!

Pojken ska till sin far så en sväng ditåt iaf, annars har vi då inget planerat. Ska du hitta på?
  • jennifer116
    Garderobshylla skrev 2009-01-07 18:02:20 följande:
    jennifer116 skrev 2009-01-07 17:59:15 följande: haha, yep nu ska fläsket bort! Pojken ska till sin far så en sväng ditåt iaf, annars har vi då inget planerat. Ska du hitta på?
    jonathan sticker ju till borlänge i helgen. funderar på att michelle ska få fara till hennes farmor o farfar då.
    Så man blir helt själv i helgen, ja förutom lilleman.
    Hitta på nåt?
  • Garderobshylla

jennifer116 skrev 2009-01-07 19:26:54 följande:

jonathan sticker ju till borlänge i helgen. funderar på att michelle ska få fara till hennes farmor o farfar då. Så man blir helt själv i helgen, ja förutom lilleman. Hitta på nåt?
    Fredag kväll kan vi ju svänga förbi om du vill ha sällskap? på lördag så lämnar jag över pojken.
  • jennifer116
    Garderobshylla skrev 2009-01-07 20:09:31 följande:
    jennifer116 skrev 2009-01-07 19:26:54 följande: Fredag kväll kan vi ju svänga förbi om du vill ha sällskap? på lördag så lämnar jag över pojken.
    Ja det skulle ni kanske kunna göra. Ev tar jag barnen och åker till mamma i Skelleftehamn över helgen.
    Har lite panik/svårt att vara själv hemma då Jonathan är borta.
    Fjantigt? Mycket möjligt
  • Garderobshylla

jennifer116 skrev 2009-01-08 07:59:43 följande:

Ja det skulle ni kanske kunna göra. Ev tar jag barnen och åker till mamma i Skelleftehamn över helgen. Har lite panik/svårt att vara själv hemma då Jonathan är borta. Fjantigt? Mycket möjligt
    ja vi kan ju höras om det
    Nä inte är det fjantigt, tycker jag oxå är jobbigt, men vad skla man göra, man kan ju inte tvinga mannen och vara hemma heller...
    Gustav ska ju till alperna i februari...
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --