Mettan69 skrev 2009-01-29 07:57:25 följande:
god morgon flickor.Tuuuusen tack för allt stöd ni ger här inne. I dag är jag lite lättare i sinnet. Vi diskuterade ekonomin i går och kom fram till att vi kanske kan ha kvar vagnen i år då maken trots allt har jobb tom 30/6 och sen även får en slutlön i juli. Då är ju husvagnsplatsen betald och vi har inga fler utgifter för den detta året. Sen så får vi hålla tummarna att maken får ett nytt jobb innan februari nästa år för annars så är det kört för nästa år. Trivs så bra där vi är och vill inte släppa platsen ifall maken får ett jobb under hösten. Tråkigt att ha sagt upp platsen och så får han jobb och vi får ställ oss i kö igen och kanske får en plats som vi inte alls trivs på. Har haft samma plats i sex år och trivs sååååå bra där. Får hålla hårt i kronorna men det är det värt. Sen så får renoveringar inomhus vänta till bättre tider men det kan jag leva med. Får smyga hem en vit färgburk lite då och då. Häxan hedda. Urk för magsjuka. Hoppas verkligen att natten varit lugn för er. Magsjuka tar ju så på krafterna. Stackars B och hans mamma. Skickar friska kramar till er båda * sträcker på armarna så långt jag kan* Magnolia: Det blev lite mer äventyr än du räknat med i badet. Lovar att vara tyst men jag måste säga att jag gärna hade varit där och sett dig med benen i luften. Chicago 1. Jag är fortfarande lika fasinerad av hur stor skillnad det blir med vit färg på gamla möbler. Jättefint. Och så fint ni har det hemma med all snön. Underbara bilder. Mysigt hus ni har också. Bilderna kanske ljög lite men jag såg inte så mycket av skroten. Bra fotograf eller gömdes det i snön?
Jag förstår att det känns jobbigt då maken inte kommer ha ett jobb men man kan sedet från en possitiva sidan, tänk vad mycket tid ni får tillsammans och vad pojkarna kan få chansen att spendera tid med sin pappa i sommar, dom kan ha ett långt sommarlov och bara göra roliga saker, bada spelaboll mm.
Min mans skrot är utsprid det mesta står tyvärr på framsidan en bit från vårat hus men på bilden av baksidan står det minst 5 halvor och en väldigt massa delar i skjulet

Även här har vi magsjuka igår var det yngsta idag har min mellersta, så jag hoppas det stnnar där för vi ska ju till fjällen i helgen