• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • född 75

jätte tråkigt med varel håller med !Men i kväll fick vi veta att min sambo får vara kvar nu har han klarat sig två gånger.Jippi vi är över lyckliga .Får han gå får vi sälja hus och bil.

• Mettan69

Jättekram till er allihop. Skönt att ha er här inne.  Livet känns väll inte på topp just nu och i kväll så skall vi diskutera ekonomin. Husvagnen kommer givetvis att åka. Mitt paradis på jorden, älskar att vara vid havet. Sixten har redan börjat prata om att åka till vagnen och bada i havet. Blir inte lätt att förklara för han att det inte blir något Varberg i år. Gråter

Saga74 Jag hade valt den översta för jag gillar inte glasdörrar på ställen som barnen kommer att använda mycket. Aldrig rena med andra ord. Fundersam

Arctura. Visst är det tråkigt att inte få "leva" utan bara existera under studietiden. Hoppas verkligen att det leder till ett bra jobb för han sedan.  Vi har två ytterväggar kvar att klä om men det vette sjutton hur det blir med det nu. Hade ju tänkt ta framsidan i år men är lite osäkert om man vågar ta sparpengarna till det nu när det inte går att spara lika mycket i framtiden. Vill ju ha en buffert om bilen eller något annat går sönder. Förbaskat att pengar skall styra så mycket. Skrikandes

född 75: Hoppas verkligen att han får behålla sitt jobb. Fy vad tråkigt det skulle vara att behöva sälja huset när man själv inte vill utan blir tvingade till det.

• Mettan69

Oj vad jag drar ner den här tråden. Inte min mening Generad Hoppas någon har något kul att komma med under dagen så stämmningen blir lite bättre.

• Saga74

Mettan69 INTE drar du ner stämningen inte! Det är tråkigt med din situation OM inte annat så vet vi alla hur kul det är med inredning så ju fler vi är som har goda tankar om er situation desto snabbare får han ett nytt jobb *nickar bestämt* KRAMEN!

• Mettan69
    Saga74 skrev 2009-01-28 08:50:27 följande:
    Mettan69 INTE drar du ner stämningen inte! Det är tråkigt med din situation OM inte annat så vet vi alla hur kul det är med inredning så ju fler vi är som har goda tankar om er situation desto snabbare får han ett nytt jobb *nickar bestämt* KRAMEN!
    Skrattande Skrattande Skrattande
  • Hannnas

Mettan... kan bara bifalla i Saga74:as inlägg

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • LissAnna
    Mettan69 skrev 2009-01-28 08:04:51 följande:
    Oj vad jag drar ner den här tråden. Inte min mening  Hoppas någon har något kul att komma med under dagen så stämmningen blir lite bättre.
     Nä nä nä...här dras inte ner.
    Här byggs det upp förstår gumman när man mår dåligt.

Jaa...då finns vi alla här för den personen.Flört
  • musli

Mettan, jag förstår precis din situation. Makens jobb har 3 månader på sig att göra en "re-konstruktion" och få företaget att gå på rätt håll igen, annars kursar de...
    Till hösten börjar han troligen att plugga till officer så då stänger vi väl ner huset efter bebisen har kommit och jag och barnen flyttar hem till mina föräldrar för att vi ska få råd med hans utbildning.

*kramar till alla*

Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • Kaktus76
    Mettan69 skrev 2009-01-28 08:04:51 följande:
    Oj vad jag drar ner den här tråden. Inte min mening  Hoppas någon har något kul att komma med under dagen så stämmningen blir lite bättre.
    Vad är det för skitsnack *hötter med fingret* Här pratar vi om ALLT,vare sig det är negativt eller positivt. *Styrkekram till dig och din familj*

Ikväll gäller det,kl 18 drar budgivningen igång *nervös*

Styrkekramar till er andra som också behöver en och annan KRAM!!!
  • Saga74

Jag tar oxå en kram

Kaktus76:Håller tummarna för budgivningen!!!

Musli: Känns det bra med att flytta "hem"?! Eller är det "tvunget"?!

Vad det gäller tv bänken så gillar jag den med glasrutorna, men jag verkar vara ensam om det

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9