• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • chicago1
    LissAnna skrev 2009-01-26 12:43:02 följande:
    Du får börja kalla honom för SkrotNisse då.
    Ja eller mulle meck då han som min man tycker det finns inget skrot bara nya sätt att använda dem på. Å min mellersta verkar gå i samma bana så det kommer väl bli en hel del mer skrot
  • Mettan69

Chicago1: Mysig blogg du har startat. Du får väl plantera syrener som en häck runt alla hans bilar. Utåt sett så ser det  ut som en syrenberså och invändigt för djävligt med alla bilar men det behöver ju ingen veta. Flört

Kaktus76: Trots rådande omständigheter så låter det som ni har det mysigt. Förra inlägget med barnen var jättefint.

• chicago1
    Mettan69 skrev 2009-01-26 14:08:48 följande:
    Chicago1: Mysig blogg du har startat. Du får väl plantera syrener som en häck runt alla hans bilar. Utåt sett så ser det  ut som en syrenberså och invändigt för djävligt med alla bilar men det behöver ju ingen veta. Kaktus76: Trots rådande omständigheter så låter det som ni har det mysigt. Förra inlägget med barnen var jättefint.
    oj det blir många syrener det då det är över tio skrottbilar och en massa delar men iden var bra hihi.
    Å tack för att du tittat in i min blogg. Du kanske vet hur man får fram hur många som besöker ens blogg?
  • Mettan69

TIO BILAR. Stackare Ledsen Ingen romantisk syn Fundersam 

Kan inget om bloggar men många här inne kan så du får nog ett svar snart.

• chicago1
    Mettan69 skrev 2009-01-26 14:48:57 följande:
    TIO BILAR. Stackare  Ingen romantisk syn  Kan inget om bloggar men många här inne kan så du får nog ett svar snart.
    nej verkligen inte men så länge han får ha sitt på utsidan så får jag ha mitt på insidan så det är väl rättvistHemlis.Å tyvärr är det inte dom tiobilarna som är mest strande utan helvorna och bildelarnaFörvånad
  • Bettan80

Lugnt och inget att göra på jobbet idag, satte mig och spanade runt lite här. Hamnade i den här tråden. Så otroligt fina hem ni har allihopa!!!
    Jag gillar också den här stilen.
    Ni är välkomna in hos mig ochkså, nu när jag kikat in hos er!
    vittarvackert.blogspot.com

• Kaktus76
    Mettan69 skrev 2009-01-26 14:08:48 följande:
    Chicago1: Mysig blogg du har startat. Du får väl plantera syrener som en häck runt alla hans bilar. Utåt sett så ser det  ut som en syrenberså och invändigt för djävligt med alla bilar men det behöver ju ingen veta. Kaktus76: Trots rådande omständigheter så låter det som ni har det mysigt. Förra inlägget med barnen var jättefint.
    TACK!
  • Joddan

Någon som har ett snabbt tips på lite mindre vitt soffbord. Har inte hittat något och har letat i 1 år! Hittar aldrig det perfekta. 

Antligen "vanligt" eller en vit kista...
    Tips!?!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9