• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Fjärilen

Men oj Cia, var hittar du killarna? Blir ju avis... skicka hit ett par! Är du ute mycket?

• mjukisvicki

finns inget bra att titta på ikväll.. 9månader tycker jag är tråkigt men det är för jag är inte intresserad av någon annans förlossning räckte med min egen,

och bröllopsfeber nja nej tack vill inte gifta mig

så det blir datorn ikväll med och tidig säng.. om min väldigt arga son vill somna någon gång... vet inte vad det är med honom ikväll suck han bara strular och grinar vill ingenting

• Cia80

Fjärilen - Han som inte hörde av sig hittade jag på krogen.
    Dejten imorgon hittade jag på nätet :) Är registrerad på SprayDate.
    Har skrivit lite meddelanden till honom och han verkar väldigt vettig, så jag hoppas han är väldigt söt också ;)

Nu var det länge sen jag var ute på krogen. Alla mina vänner har ju börjat skaffa familj så jag har börjat känna mig lite utanför.

• Fjärilen

Cia, förstår vad du menar med att man känner sig utanför för att ens vänner skaffar familj... Tråkigt.. men vår tid kommer oxå, jag ser det som så att jag hinner göra mycket mer skoj innan jag får barn än mina vänner och ändå får jag förhoppningsvis det dem har

Har du inte sett kort alls på killen du ska träffa? Ska ni fika? *nyfiken*

• Cia80

Fjärilen - Ja...jag hoppas verkligen att min tid också kommer snart. Vill helst ha första barnet innan jag blir 30 se om jag lyckas med den bedriften.
    Han som jag ska dejta imorgon skrev såhär till mig:
    Jag har inga barn men vill gärna ha barn, så jag hoppas du vill ha barn? =) Älskar barn och har barnasinnet kvar. Och sen skrev han: Förstår vad du menar, börjar själv också tänka på att försöka hitta någon att bilda familja med.
    Så det låter ju positivt ;)

Jo, jag har sett kort på honom...men det var inte så bra..man ser bara från sidan. Det jag ser är att han är blond och smal.

På tal om inget alls..hur får ni in de där smileysarna, jag verkar inte lyckas.

• Cia80

Fjärilen - Oj, jag glömde ju svara på din fråga. Japp..vi ska fika och ev. ta en promenad. Kolla av läget lite. Sen om det "klickar" så kanske vi hittar på nåt mer...det återstår att se.

• Fjärilen

Om du ska göra en som är glad gör du så här: : - ) fast alla tre tecknen ska sitta ihop.
    Om du ska göra en som blinkar så blir det: ; - )

KUL, hoppas att det går bra för dig. Håller tummarna!

• Fjärilen

Förresten så hittade jag en såå snygg kille på internet förut och nu har jag lagt till honom på min MSN så vi får se vad som händer...

• Cia80

Fjärilen - Tack vännen för att du håller tummarna för mig.
    På sätt o vis så hoppas jag ju att det blir nåt, eftersom jag inte vill vara singel längre, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket, då blir jag ju bara besviken.

Uj...det måste vi få uppdatering på hur det går med MSN-killen

• Fjärilen

Han loggade in nu och satt och funderade på vem det kunde vara som lagt till honom, men gissade på mig

Jag tog mod till mig och skrev och han svrade men skulle åka iväg och skjutsa en släkting nu men återkomma senare. Jag sa att han skulle hojta till för att jag var hemma hela kvällen, om han ville prata och han skrev "absolut" Ser ut att vara så gullig på korten, men bor cirka 2 timmar bort med bil...

Svar på tråden För oss singlar!