• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Aiwendil

The dreamer

Absolut!
    Nu ska vi njuta av singellivet...
    Och ja, jag tänker också vara petig... verkligen!
    Ändå tycker jag inte att jag har några höga krav på min blivande man...
    Ändå verkar han omöjlig att finna...
    Dumt!
    Tur att jag har min lilla kissekatt

• The Dreamer

Ja, det är verkligen på tiden att vi blir petiga...
    Har inte heller höga krav på en pojkvän, men tydligen för höga...förstår inte...men, men...kanske inte meningen man ska förstå heller....
    Vill också ha katt...!
    Men ska flytta till en 1:a i september, ska nog skaffa katt då....skulle vara mysigt med sällskap...*Ler*

• Aiwendil

Mm.. det är mysigt med sällskap.
    Hon sitter just nu och sover i min uppvikta tröja
    Får aldrig sitta "ifred" för henne här vid datorn.
    Men det är BARA mysigt.. verkligen!
    Ha någon som älskar en villkorslöst.. och som man älskar lika mycket tillbaks!
    Det är mysigt!

• The Dreamer

Och många gånger är faktiskt en katt (eller annat sällskapsdjur) bättre sällskap än en kille har jag lärt mig...

• mjukisvicki

jag har två katter och så en son... perfekt blandning.. ibland..

men heller älskat och förlorat än att aldrig älskat alls vill oxå älska någon och känna pirret i magen som alla pratar om

• Cia80

Hej hej!
    Hemma från jobbet.
    Jag hoppas verkligen att han är utomlands, för då har han ju en bra anledning till att inte hört av sig.

Det är verkligen tur att FL finns så man kan skriva av sig lite.

• Lilla J

Hallå ja!
    Nu har Fredrik kommit. Ha varit här en stund. Men just nu är han och hämta mat åt oss.
    Men det känns så jobbigt. Vill ha han! Kan inte få honom...... Vill bara gå å gräva ner mej en stund.

Håller med Cia80. Verkligen tur att FL finns...

• Fjärilen

Ikväll är det bra på tv, ni som är singlar- kollar även ni på 9 månader och Bröllopsfeber? Det gör jag och det kanske inte är det bästa när man är singel och vill ha någon att krama, man längtar ju ännu mer till sin tur

Idag har jag bakat muffins och nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite....

• Cia80

Fjärilen - Har ingen tv, men hade jag haft skulle jag säkert tittat :)

Har så gott som gett upp han som inte hör av sig.
    Så imorgon ska jag på dejt med en annan kille...uj uj uj...börjar nästan redan bli lite nervös.
    Ha det bra allihop.

Svar på tråden För oss singlar!