• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

vad kul att det är fler som kommer ta en mysdag idag...*Ler*

Jo, det är lite jobbigt med kramp i tarmarna...det är luft som fastnar därinne....
    Men det är ingen fara...om någon timme till har det gått över, det brukar inte sitta i så superlänge...

• Fjärilen

Ok, men jobbigt ändå...

Hoppas att du får en trevlig dag!

• Fjärilen

Nä nu vände denna bra dag. Mitt ex (han jag var sambo med), skrev nyss till mig. jobbigt att prata med honom fast det var ett år sedan det tog slut. Han var ju trots allt min drömprins trodde jag. Att man aldrig kan glömma...

• Cia80

Hej allihop.
    Låter skönt med en slappardag. Själv ska jag snart iväg och jobba.
    Fast det är skönt på sitt sätt...för då kan jag inte sitta hemma o grubbla.
    Talade in ett rätt så allvarligt meddelande på mobilen till honom igår. Så nu kan jag inte göra mycket mer. Bara vänta...
    Kram

• Lilla J

Hejsan allihopa!

Ansluter mej till denna tråden då jag blev singel eller snarare ensamstående i förgår.

En liten presentation av mej kanske!
    Är 21 år. Har en dotter tillsammans med Fredrik (22 år) som just lämnat mej.
    Vi förlovade oss dagen efter att vi fick veta att vi väntade barn. Då hade vi varit tillsammans i 3 månader (samt 4 månader 2 år tidigare). 9 månader senare fick vi Nicole. Och som i de flesta familjer med nyfödda så tärde detta på vårt förhållande. 2 gånger sov han hemma hos sin pappa för att tänka igenom alla sina tankar och för att komma ifrån för en stund. Detta efter att vi som vanligt bråkat.
    Iförgår bråkade vi igen. Och det slutade med att han valde att lämna mej på riktigt. På Lillans 5-månadersdag...
    Jag har gråtit å gråtit och åter gråtit. Vi har gjort upp att han ska komma hit varannan helg och de dagar jag har tvätttid, för att träffa Nicole.
    Anledningen till att han lämnade mej var att han tyckte att allting hade gått för fort. Han var helt enkelt inte redo för att bli pappa. Men han vill bli redo så han kan ta ett större ansvar för Nicole än vad han palar just nu. Så vi får se vad som händer framöver.
    Våra känslor för varandra har i alla fall inte förändrats.
    Igår bad jag honom att komma och sova över. Jag är extremt åsk-rädd och det skulle bli ett sjuhelsikes oväder.
    Han kom och åskan försvann. Men han stannade över natten. Tragiskt nog resulterade det i att vi hade sex. Båda ville.... Men nu inser jag att jag borde ha avstått. Men men... De är lätt att vara efterklok.

Så ser min historia ut så här långt!

• Fjärilen

Hej Lilla J Välkommen!

Jag har tråkigt ... orkar inte gå ut och handla mat. Tänkte göra en cheesecake idag!

• Cuthalion

Fjärilen - Cheesecake . . . vad gott det lät! Själv gnager jag på kladdkaka, helt okay det med

Lilla J - Man ångrar oftare det man inte gjort än det man gjort. Kan vara skönt att få lite närhet av någon som man inte behövt släpa hem från krogen . . .

• Lilla J

Tack!
    Jo det är sant. Hur jag än hade gjort så hade jag nog ångrat mej efteråt.
    Men men.... Ny dag - nya tag!

• mjukisvicki

välkommen hit lilla J!!!!!

jo kan förstå att du ångrar dig men om det är så att ni har fortfarande känslor kvar så kanske det kan bli bra och han bara får växa upp lite

och sen så kan du ju tänka att sex kan vara bara sex ibland för att man behöver det...

• Lilla J

mjukisvicki

Tackar!!
    Jag hoppas på det. Man saknar ju inte kon förrens båset är tomt. Hoppas han inser det nu när vi inte träffas ett tag.

Ja... Sex kan vara bara sex. Men jag ser det positiva i det hela. Vi hade gjort slut dagen innan och ville ha mej för en stund redan dagen efter. Nu ska jag hålla band på mej tills han vill ha hela mej och inte bara sex.

Svar på tråden För oss singlar!