• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Fjärilen

Är det fler än jag som är hemma ensamma en lördagkvälll som denna?
    Då kanske vi kan prata lite strunt här inne

Skulle vara kul att åka på en singelkryssning haha

• Cia80

Nu är jag hemma från jobbet.
    Inte hört ett ljud...ahh...så trött jag blir!
    Hur har ni haft det under dagen?
    Kram

• The Dreamer

Har precis kommit hem...en kompis kom hit vid 12.30 och tyckte att jag skulle följa med på fest....drack typ inget alls, men det var kul att komma ut bland folk...*Ler*

• Fjärilen

Cia80- tråkigt att han inte hör av sig... KAN ju vara så att han tappat mobilen, inte har laddat den eller inte hört meddelandet än...

• mjukisvicki

skulle med vilja åka på en kryssning har faktistk aldrig gjort det.

jag är alltid hemma en lördags kväll.. men det är inte så farligt. idag hyrde jag en film och käkade lite lasagne!!

• Smulan80

Hej tjejer! Nu har jag varit ute med en kompis. Var väldigt trevligt. Men som vanligt när man kommer hem så börjar det här gnagandet i magen. Jag vill ju såååå gärna ha honom tillbaka. Jag måste nog bara ge mig tid till att förstå att det aldrig kommer bli vi igen. Men det är så otroligt jobbigt!!! Jag älskar ju honom fortfarande lika mycket som innan. Hur ska man bara kunna stänga av sina känslor. Idag är typ första dagen som vi inte hörts sen det tog slut. Känns riktigt jobbigt....

Singelkryssning låter som en väldigt bra idé! Eller iallafall att vi här skulle hitta på något tillsammans. Det vore kul!!

Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas att morgondagen går bra. Man är alltid orolig för att få ett bakslag...

Kram på er underbara människor!!!

• Cia80

Godmorgon tjejer!

Fjärilen- I tisdags sa han att han och hans kompis har sina väskor packade i väntan på att en bra restresa ska dyka upp. Så det kan vara så "illa" att han har åkt iväg till värmen utan att säga ett knyst.
    Men jag har inte gett upp hoppet än, tror inte jag kommer göra det förrän han säger rakt ut att han inte vill träffa mig.

Dags att åka och jobba. Ha en bra dag allihop.
    Kram

• Lilla J

Go morron!

Idag verkar vi få fint väder. Skönt!!
    Fredrik ska komma hit idag och leka me lillan medans jag tvättar.
    Har städat hela lägenheten nu och möblerat om så att sovrummet numera är mest Nicoles rum. Ska bli kul å se hans reaktion. "Har du gjort allt det själv?" typ....
    Hihi... Längtar tills klockan 3. Då kommer han!!!

Ha en bra dag!!!
    Kram!

• Fjärilen

Lilla J, duktigt att du fixar så mycket. Han ser kanske nu att du klarar dig utan honom (även fast du kanske vill ha honom tillbaka men det måste man ju inte visa )

Cia 80- det kan ju vara så att han är utomlands. Då är det ju taskigt att han inte sagt ngt men du får ju en förklaring till varför han ej svarar och det kan ju vara för att han inte fått meddelandet eller att han inte kan ringa eller höra av sig tillbaka.

Smulan80- skönt ändå att du orkar gå ut och festa. Det gjorde inte jag när jag var som mest ledsen, jag låg bara hemma. Verkar som att du är en otroligt stark tjej, känns som du kommer klara detta galant... Ge det bara lite tid och ha tålamod.

Visst vore det roligt att ses allihopa, det behöver kanske inte vara så "stort" som en kryssning. Jag mår dessutom egentligen väldigt illa om jag åker båt

• mjukisvicki

synd bara att vi bor så utspritt!! jag bor i köping och smulan vet jag bor i e-tuna men ni andra???

Svar på tråden För oss singlar!