• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

Förstår hur du känner....tänk vad behändligt det vore om man kunde styra sina tankar och känslor...
    Men du ska se att det blir bättre med tiden...*kramar*

• Smulan80

Nu ska jag åka hem! hoppas att ni alla får en jättebra helg!! Det tänker jag ha iallafall Och så hoppas jag att jag är gladare på måndag

Kram på er allihop!!!

• Cuthalion

Satt hela gårdagen på en kompis båt och glassade och idag skall vi på Rhapsody in Rock så jag kan väl knappast säga att det går någon nöd på mig för tillfället .

Får försöka njuta av alla småmynt i väntan på en familj

• Fjärilen

Nu är jag hemma från jobbet, hur trött som helst Vad ska ni göra i kväll då?
    Jag är så trött så det blir en film i soffan och sen kanske en bok... känner att det är dags att varva ner lite.

• Smulan80

Idag fick jag veta att jag får min lägenhet redan nästa vecka!!!! Är helt överlycklig!! Äntligen kan jag försöka börja om på nytt med mitt liv Jag hoppas verkligen att det kommer gå lättare att komma vidare nu. Så nästa helg blir det flytt Kommer nog försöka flytta en hel del i veckan med, så jag kan bo där så snart som möjligt. Så jag slipper sova på min syrras soffa...

Hoppas allt är bra med er!! Ska nog lägga mig och läsa lite. Är också trött. efter all press som varit den sista tiden så blir man helt slut.

Kram!!

• mjukisvicki

märker att jag är nog den som har varit singel längst..

jag hoppas ni andra inte låter karlarnas eventuella svek trycka ner er för ingen karl i hela världen är värd det!!!!!
    jag har den oturen att jag har aldrig varit kär.. vilket kan kännas tråkigt men jag kan vara ganska kall så det spelar ingen roll skulle aldrig gå ner mig bara för en mans skull.

men visst vill jag med känna hur det känns att vara kär, hur det känns att vara två. men det kanske kommer någon gång..
    är ju inte helt själv iaf har min underbara son!!!

• Fjärilen

Godmorgon girls!

Vad händer idag då? Här är det tråkigt väder så jag ska nog bara vara hemma och vila upp mig, läsa en bra bok.. äta en lång frukost nu. Ibland är det skönt att vara ensam
    Ny börjar jag nästan bli lite rädd och funderar om jag någonsin kommer att kunna bo med en annan person igen....

• Cuthalion

Mjukisvicki

Vänta bara . . . Det kommer nog en dag när Du plötsligt är helt disträ för att Du skall få träffa just h o n o m

• The Dreamer

Gomorron....har ingen bra dag idag....har kramp i mina tarmar...*suck*
    Så jag tänkte äta lite nu, sedan ska jag gå till affärn och köpa mig lite "tröstgodis"...*Ler*
    Ska sen krypa ner i soffan under mitt duntäcke igen....tar en mysdag idag...*Ler*

• Fjärilen

Jag ska oxå gå och köpa godis även om jag egentligen inte orkar klä på mig och gå ut. Blir en riktig mysdag och så lite prat med er här

The Dreamer- låter jobbigt med kramp i tarmarna.. kram!

Svar på tråden För oss singlar!