• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Ladylone: ja, det vore roligt om det blev en date iallafall. Men som sagt var, jag har inga förhoppningar om det. Känns inte som om det går så bra för mig på kärleksfronten just nu...

Pratade precis med exet ang huset. Då fick jag veta att han redan visat upp nya tjejen för kompisarna. Det skar i hjärtat. men han är fan inte värd mig!!!

• Ladyelone

Smulan80- Det känns inte så bra för mig heller på kärleksfronten, ska försöka sluta att leta. Är det meningen så kommer jag att snubbla på den personen om det så ska vara i en mataffär, så tror jag att det ger sig. Annars får jag väl leva ensam.

Du tror inte exet försöker göra dig svartsjuk eller försöker visa hur bra han har det (vilket han egentligen kanske inte har) för att verka bra.

Eller är han redan på gång med att skaffa ny tjej, så kan man ju undra hur långtid han behövde för att bearbeta eran "separation" och dig, det verkar inte tagit så jätte långtid, då kan han ju inte älskat dig fullt ut eller? Då är han VERKLIGEN INTE VÄRD DIG heller..
    Förstår att det skar,, KRAM

• Cuthalion

Vad kul med bartendern Smulan! Trevligt att ha någon att tvätta håret för om inte annat

• Smulan80

Ja, det är roligt att ha någon annan att tänka på iallafall
    Just nu känns det iallafall som om jag börjar komma över henrik. Det känns riktigt bra! Jag har ju gjort så otroligt mycket roligt nu sen det tog slut. Så det känns verkligen som om jag har fått mitt liv tillbaka Det är verkligen inge bra att vara så kär att man bara ger upp sig själv... det har jag lärt mig nu, hoppas jag iallafall

hur mår ni andra idag då? Själv sitter jag på jobbet och är trött...

Kram!

• Cia80

Hejsan tjejer!
    Precis hemkommen från jobbet.
    Var på dejt igår, han var riktigt söt, men väldigt försiktig. Vi höll inte ens handen. Så jag vet inte. Vi får väl se vad som händer.
    Försöker istället fokusera på min flytt som går den 1/9. Det ska bli så skönt!
    Hoppas ni har det bra.
    Kram

• Ramunda

Hej hej...

Jag får nog ansluta mig till denna tråden, då jag kommer att bli singel rätt så snart....

• Smulan80

Ramunda: Välkommen hit! Men varför tror du att du ska bli singel? Iallafall, välkommen hit

Cia80: Vad spännande att gå på dejt! Ska ni höras igen eller vad händer? Hoppas att jag också får gå på dejt snart Men det tar nog ett tag...

Kramisar!

• Ramunda

Smulan80:::

Därför att antingen så kommer nån utav oss att göra slut.... Antingen han eller jag.... Vi pratar inte med varandra längre, har inget gemensamt....Vi bara gnäller å brakar hela tiden....

• Smulan80

Ramunda: vad tråkigt. Aldrig roligt om det blir så. Men då är vi det perfekta stödet här
    Här får man klaga hur mycket man vill, eller vad säger ni tjejer?
    Har ni pratat om det något? Känns det som en kris bara, eller är känslorna borta?

• Ramunda

Smulan80::::

Tyvärr så vill han inte prata....Å för mig känns det som om all kännslor e borta... kan inte känna nått längre....

Svar på tråden För oss singlar!