• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cia80

Fjärilen - Låter som en bra början ialla fall
    Det är så typiskt...alltid ska det vara nåt...antingen är de inte redo för förhållande, bor långt bort eller nåt annat tråkigt.

Min dejt kommer online runt 22 ikväll igen...så nu ska jag försöka hålla mig vaken, så vi kan skriva lite fler meddelanden. Ska försöka komma ihåg och fråga om han har MSN.

• Fjärilen

Ja, MSN är bra Hoppas att det går bra. Är det imorrn kväll ni ska ses? Då ska jag hålla tummarna..

• Cia80

Fjärilen- Ja..visst är det. Skulle vara kul att ha med dig på min lista....

Vi ska träffas imorgon kl. 15 uj uj uj :)

• Aiwendil

Sitter här hemma ensam.. saknar verkligen någon att älska just nu!
    *gråt*

Fasiken att det ska vara så jobbigt...
    Jag hatar helger när man är ensam och alla vänner är med sina underbara familjer!
    Det är jobbigt... uscha....

• Fjärilen

Ja Aiwendil, det är jobbigt...Vi är nog fler som känner samma sak tror jag... helgerna är värst. Men, man får väl bita ihop och se lite positivt i det hela. Du kan gosa med katten, se vd du vill på tv, äta vad du vill... ja göra vad du vill helt enkelt

• Cia80

Aiwendil - Ja, kvällar och helger är verkligen hemska. Tycker inte alls om dem. *Kramar om* Man har så mycket kärlek inom sig som bara väntar på att få komma ut...

• Aiwendil

Tack... *gladare*
    Ska ta och ringa en väninna nu.. och gosa med kissen min ...
    Sen ska jag se tv en stund.. dricka lite te.. och lägga mig och sova!

Kram på er!

• mjukisvicki

jag får aldrig kontakt med någon på alla dessa nätdejting sidorna!!!! lite tråkigt man kankse inte ska ha med sin bild då kanske man får nå napp..

jag tycker oxå att helgen är jobbig skulle gärna vilja gå ut någon gång men det är svårt att få ihop det med pengar och barnvakt *suck*

• Fjärilen

En bild tror jag faktiskt är jätteviktigt. Vet själv att det är det man söker efter först (inte för att vara ytlig alltså...) Men lägg upp en bild så får du nog napp

• Cia80

Ett tag gick jag bara efter bilder. Men nu har jag även börjat söka på de som inte har bilder. Men visst spelar det yttre en roll. Man måste ju bli attraherad av det man ser.
    Kan säga att jag gick på en stor "nit" en gång. Skrev meddelanden till en kille utan bild. Lät jättetrevlig och så. Bestämde träff och jag kan säga att det var första gången jag höll på att vända och gå hem igen (men det gjorde jag inte) För det första så var han lite överviktig (har svårt för det) sen hade han ett stort skägg, var klädd i militärbyxor, svart t-shirt och svart skinnväst. Inte riktigt min stil med andra ord.
    Men vi gick en promenad och han var väldigt trevlig. Sen ville han att jag skulle följa med honom hem...men jag sa nej tack och sen dess har vi inte hörts av.

Men man måste ju våga här i livet, annars kan man ju inte vinna...

Svar på tråden För oss singlar!