• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • mjukisvicki

jag har bild men jag menade att man kanske skulle ta bort den

jag kollar med på bilderna det är helt fel men jag gör det atumatiskt..

• Ladyelone

Hejsan allihopa!
    Jag är alldeles ny här, kom idag :)
    Gissa om jag blev glad att hitta en tråd som passar mig. Eller ska man kanske säga "tyvärr passar mig". Jag önskar att jag inte var singel (vilket säkert alla andra oxå gör som är här).
    Det finns inget som jag önskar så mycket som kärlek.
    Alla vänner runt omkring har alltid fullt upp med med sina familjer så jag har varken partner eller ens vänner känns det ibland. Det är lite sorgligt faktiskt, att alltid vara ensam.
    Jag önskar att jag i alla fall hade en liten bebis i magen att glädja mig åt. Min bästa vän är höggravid och en annan bästa vän har en liten på 5 mån. Man blir lite avsides när man själv inte är i "deras situation".

Kram på er alla, för en bra tråd :)

• Ladyelone

ojdå, sorry blev lite fel ..

• Cia80

Välkommen Ladyelone
    Det låter precis som att du beskriver min situation.
    Känns skönt med den här tråden så man får skriva av sig lite.

• Ladyelone

Tack så mkt Cia80 :)
    Hur länge har du varit Singel då?

• Fjärilen

Nu pratar jag med söta pojken på MSN... Vi skrev "Hej igen" precis samtidigt till varandra, telepati eller vad haha Nerå... men han verkar trevlig....

cia- fick du mitt mail?

• Cia80

Ladyelone - Jag har varit singel sen i april och jag tycker inte alls om det. Det är meningen att man ska vara två eller flera i det här samhället. Allt blir så mycket roligare och mysigare.
    Hur länge har du varit singel?

• Heisan

Hejsan.. Jag är också singel och har varit i drygt 6 år med ett kort avbrott. Jag måste säga att det känns ganska så ensamt i synnerhet när barnen sover. Just nu är jag gravid också så jag är väl inte speciellt attraktiv på marknaden. Hmm, när jag tänker på det så har jag blivit rätt trist som människa och är väl inte speciellt vacker att vila ögonen på heller..*asg* Hmmm... Ok betyder väl bara att jag kommer att hänga här lääääänge...

• Ladyelone

Jag har oxå varit på några blind dater.
    Sist var för någon vecka sen, killen var väldigt trevlig o väldigt fin (inte snygg).
    Kände aldrig någon attraktion (eller hur stavas det egentligen?), men tänkte att vill han träffas igen så ger jag det gärna en chans, för han var helt ok. Kanske inte någon som jag skulle bli kär i, men man vet ju aldrig sånt kan ju komma senare. Fast oftast så känns det som att man vet direkt om det skulle kunna bli något eller inte (från min sida).
    Dagen efter så skrev jag på datan o tackade för en trevlig kväll, han skrev tillbax o slutade meddelandet med kram, så jag tänkte att kanske vill han träffas igen då. Dagen efter det så skrev jag att ,,om du har lust att hitta på något någon dag så är det bara att höra av sig,,(just bara för att "bjuda in honom"). Men han har inte hört av sig. Jag blir irriterad för jag väntade mig något i form av ,,, vi var nog lite för olika,, eller vad som helst men inte att han inte säger någonting alls. Kändes lite respektlöst,,

Svar på tråden För oss singlar!