• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Fjärilen

Godmorgon alla singeltjejer Ha en bra dag!

• Smulan80

Hej hopp brudar!
    hur har ni det i singelvärlden?
    Jag mådde pyton när jag vaknade, men nu har jag bestämt mig för att ingen ska få mig att må så dåligt. Får se hur länge jag lyckas hålla mig...

Något positivt har iallafall hänt nu! Vi hade ju visning på vårt hus igår. Och sen ringde mäklaren och sa att det redan fanns ett bud på 1 250 000!! vi hade satt ut det för 1,2. Så de har redan höjt!! Tydligen var det 3 par som var jätteintresserade. Så det verkar som om vi kommer bli av med det iallafall!! Sååå skönt!! Känns så klart hur jobbigt som helst att bli av med sitt drömhus, men det finns ju inte så mycket att välja på just nu. Så jag vill bara få bort alla mina grejer därifrån och att äntligen kunna gå vidare med mitt egna liv. Idag hoppas jag att jag får besked om när jag får lägenheten. Hoppas hoppas!! Håll tummarna för mig att jag får flytta in ganska snart. Känner verkligen att jag måste få gå vidare nu, men kan ju inte göra det så länge jag bor i en resväska...

Vad skönt det är med den här tråden. Känns så skönt att prata med tjejer i samma sits Det är ett väldigt bra stöd!!

• Smulisan

Halå! Ansluter mig till singel-sällskapet jag med:D
    Har varit singel i 7 mån ungefär, å mamma i 5 mån.
    Jag trivs som bara den med å vara singel, då min senaste sårade mig rätt rejält. Men visst vore det underbart å få ha någon man kan mysa med på kvällarna.
    Letar väl inte direkt, men nog håller man utkik ;)

• Smulan80

Välkommen hit Smulisan!!!
    Ja, det är nog ganska skönt att vara singel när man blivit så sårad. Jag kommer nog också tycka det tillslut

• Cia80

Godmorgon tjejer.
    Det låter som att det bara är jag som verkligen inte tycker om att vara singel.
    Jag väntar fortfarande på att han ska höra av sig.
    Om han visste vilken inverkan han har gjort på mig. Kan ju inte sluta tänka på honom och jag kan t.om. sitta o stirra på mobilen trots att jag gott och väl kommer höra om jag får ett sms eller om han ringer. Är det normalt?? ;)

• Smulan80

Cia80: Ta steget du då och ring honom Har ni bestämt att ni ska höras?

Jag har väl inte riktigt än börjat njuta av att vara singel. men snart så
    Måste bara intala mig hela tiden om att jag är stark och klarar mig utan honom. För självklart så gör jag ju det. Det är ju han som förlorar nåt bra

• The Dreamer

Gomorron tjejer, nu är jag också vaken...*skrattar*

Har verkligen bestämt mig nu för att bara njuta av singellivet, hoppas ni gör det också...*Ler*
    Håller visserligen med om att det skulle vara mysigt att ha någon att kramas med...men det kommer...och medan man väntar kan man passa på att njuta av livet ett tag...*Ler*

• Smulan80

Nu börjar jag bli trött på att mina känslor åker berg-och dalbana. Blir ju helt slut av det här. Nu kan jag inte släppa tanken på han och hans nya tjej. Blir illamående när jag tänker på det...
    Nu måste jag försöka hitta den där styrkan jag kände i morse igen.
    Hjälp mig tjejer!!! Blir knäpp av det här

• The Dreamer

Smulan80 - finns det inget du kan göra för att få något annat att tänka på en stund?

• Smulan80

The Dreamer: jag är på jobbet, men det är så otroligt lugnt här, så det ända man gör hela dagarna är och funderar... Jag blir galen snart!!! Varför kan jag bara inte inse att han inte är rätt kille för mig, hur bra vi än har haft det! Han är ju inte värd det här lidandet!! Måste bara få in det i min lilla hjärna...

Svar på tråden För oss singlar!