Hej hopp brudar!
hur har ni det i singelvärlden?
Jag mådde pyton när jag vaknade, men nu har jag bestämt mig för att ingen ska få mig att må så dåligt. Får se hur länge jag lyckas hålla mig...
Något positivt har iallafall hänt nu! Vi hade ju visning på vårt hus igår. Och sen ringde mäklaren och sa att det redan fanns ett bud på 1 250 000!! vi hade satt ut det för 1,2. Så de har redan höjt!! Tydligen var det 3 par som var jätteintresserade. Så det verkar som om vi kommer bli av med det iallafall!! Sååå skönt!! Känns så klart hur jobbigt som helst att bli av med sitt drömhus, men det finns ju inte så mycket att välja på just nu. Så jag vill bara få bort alla mina grejer därifrån och att äntligen kunna gå vidare med mitt egna liv. Idag hoppas jag att jag får besked om när jag får lägenheten. Hoppas hoppas!! Håll tummarna för mig att jag får flytta in ganska snart. Känner verkligen att jag måste få gå vidare nu, men kan ju inte göra det så länge jag bor i en resväska...
Vad skönt det är med den här tråden. Känns så skönt att prata med tjejer i samma sits
Det är ett väldigt bra stöd!!