• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

Miss

Njae . . .

Välkommen till oss "sniglar"

• vackrastarflow

det är så kul att vi blivit en riktig liten skara nu vi har det så bra här så (förutom just det med avsaknaden av en partner hehehe fast det kan visserligen vara bra det med).

välkommen Miss!

• Smulan80

Välkommen hit Miss!!

Smilla: vad tråkigt att det bara är på hans villkor. Då känns det ju inte särskilt bra. Jag sa det till mitt ex, att märker jag att det t ex bara är jag som hör av mig, då kommer jag garanterat sluta med det. Men hittills har båda hört av sig. Så vi får väl se hur det blir i framtiden. NU är iallafall husert tömt och städat. Han tog hjälp av sina föräldrar, så jag slapp vara med. Otroligt gulligt av honom. Eftersom jag bröt ihop totalt förra helgen... Men nu känner jag en klump i magen. Nu känns allt verkligen helt över. Riktigt jobbigt! Jag älskar ju fortfarande honom som person, men jag har det bättre själv nu. Så man känner sig riktigt kluven.
    Det är då man är överlycklig att ni underbara människor finns!!!

På tisdag ska jag ju på kryssning Känns verkligen som om jag behöver det nu. Få tänka på något annat. Så jag hoppas att det blir riktigt roligt Och vem vet Mr R kanske är med på den kryssningen hahaha

Kram på er!!

• Cuthalion

Smulan

Var det blåljuskryssningen eller?

• Smulan80

Cinzano: Japp!!! Ska bli såååå kul!! hehehe

• Cuthalion

Smulan

Orättvist . . . Vill ju också . . .

• Smulan80

Cinzano: Jag ska festa och ragga för dig med

• Markko

ÅÅÅÅååååå en paradistråd för mig

• Smulan80

Välkommen hit Markko

Idag bär det av!!!!! Ska festa gärnet Lovar att festa för er med

• BeeBee

Här är en till singel tjej

• Smulan80

Jag tror att den här tråden kommer stängas snart. Men jag lovar att skapa en ny när den gör det. Så håll utkik

BeeBee: välkommen hit!!!!

• vackrastarflow

Välkommen BeeBee!!

Ha det sköj Smulan!! Ragga på svenska åt mig med (gaaah vad jag håller på att tröttna på amerikanarna)

Hur många inlägg får en tråd ha? Den som ser att denna är stängd kan väl starta en ny?

• Cuthalion

vackrastarflow

Finns ingen inläggsgräns vad jag vet men en tråd är normalt öppen i tre månader.

• Cuthalion

. . . said the blind man

Svar på tråden För oss singlar!