• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Marie N

TackarTackar

Jo,jag är väl singel,då min sambo uttalade ordet "slut" i helgen...
    Men än så länge verkar det inte hända så mycket mer än så,men det är väl en tidsfråga innan någon av oss flyttar.Aaahh,så overkligt så man knappast förstår än.

• Fjärilen

Ja kika på nunor... de som nyss loggat in.. och så kan du se hur gamla de är redan där

• mjukisvicki

marie N usch då.. inte roligt.. men välkommen till oss lyckliga singlar !!!!(NOT) eller jo ibland)

• Fjärilen

Måste få ett snabbt råd..

Pratar med söta killen på msn just nu, men han fick ett telesamtal av en tjej han trffat lite, men han har sagt mycket bra om vi och vill EV att vi ska ses (eller så skämtar han om det)
    Med denna tjej är det inte så allvarligt...

Nu måste jag sova och han är upptagen och kan inte skriva mer, men jag vill gärna prata mer eg.

Är det dumt att skriva tt det var trevligt att prata och att han får skicka ett sms om han vill?? (o ge ut mitt nummer för första gången alltså) Vi har pratat kanske 6-7 ggr på MSN

• The Dreamer

haha...nu har det gått så långt att jag hjälper mitt ex att hitta nån ny....*skrattar*
    Det borde ju tyda på att jag kommit över honom....

• mjukisvicki

jag skulle aldrig våga!! men jag är väldigt blyg.. att skriva går bra men skulle inte våga prata i telefon!!!.

men det bestämmer du helt och hållet själv!!! man känner av ganska fort hur man vill göra.. och ge bara ut mobilen då kan du alltid byta nummer om det går fel

• Fjärilen

Nej men jag vågar inte prata heller. Aldrig!

Men sms går bra Ringer han så svarar jag inte haha.

• Fjärilen

Eller är det att verka för påflugen?

• mjukisvicki

ja du`!!! bra fråga.. vi skulle ha haft någon kille här som kan svara på det.. för jag har ingen aning

Svar på tråden För oss singlar!