• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Fjärilen

Eftersom jag och du är tveksam så kanske det är bäst att låta bli och bara säga godnatt!

• Marie N

Fjärilen...Vänta du med att lämna ut ditt nummer tills du känner honom bättre.

• mjukisvicki

ja jag måste iaf säga godnatt för ikväll!!!! har en son som vaknar imorgon bitti och skriker för full hals!!
    sov gott och dröm sött

• Marie N

mjukisvicki....Godnatt!Ska snart göra detsamma

• vackrastarflow

jag ar en singelpingla!!

• Smulan80

Hej brudar!

Nu har jag fått spana lite igen Gick ut igår, men han stod inte i baren utan han serverade på restaurangen. Så han såg aldrig mig. jag såg honom bara några gånger när han sprang... Nåja, kul att kolla bara

nu har jag precis lunchat med exet. Kändes väl ganska ok. men det blir ju lite konstigt.

Idag får jag min lägenhet!!!!! Sååååå skööönt!!!! Äntligen ett eget hem!!!

Kram på er!

• Ladyelone

Varför blir jag alltid olyckligt kär när jag fören gångs skull BLIR kär :/
    Sen kan jag inte glömma prinsen i mina tankar o då har jag ju oxå svårt för att sätta mig in i någon annan. Trubbligt *suck*
    Min prins är ju upptagen

• Smulan80

Ladylone: Jobbigt det där... Har tyvärr inga råd. Kommer nog också att drabbas av det där

• Ladyelone

Smulan80- Mmm inte alls kul.
    Jag är glad om han är lycklig men jag kan ändå inte sluta tänka på honom. *suck*
    Hur ska man kunna öppna ögonen för andra ?

• Smulan80

Ladylone: jag är orolig för att man aldrig kommer bli kär igen. Jag vill inte vara "skadad" för livet pga det här. Men man får nog ge det lite tid bara. Jag tycker att det är jättekul att flirta nu, men om killen blir intresserad, då vet jag inte hur jag kommer bete mig. Men någon gång ska man väl våga lita på någon igen...

Svar på tråden För oss singlar!