• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Lilla J

Snart kommer Fredrik och hämta mej och lillan. Vi ska hem till ett par bekanta.
    Sen ska lillan och jag sova hos Fredrik. Och ha en heldag imorrn. Håll tummarna för mej ikväll!!!!

• countrymama

Här är en singel till!!
    Flyttade i April efter en lååång period av mkt. osämja och bråk, så det var sköööönt!!! Nu är det i alla fall lugn och ro, och det är ju oerhört viktigt... Speciellt för barnen!!!

• Ramunda

Hmm.. Träffade min stora Kärlek idag...Men det e inte han som jag e ihop med nu å ska göra slut med.....

Jag tror jag e kär i honom....igen....*suck*

• septbebis

Fjärilen: Jag har fastnat här framför skärmen men känner att sängen lockar mer och mer nu.

• Fjärilen

Gomorron gomorron!

Började dagen med en härlig morgonpromenad och ska nu äta frukost!
    Skönt att vara singel faktiskt... men känns som tiden går och att man inte "får" vara singel så mycket längre till, någon som känner samma sak?

• bängolle

här är jag singelpappa nr 1
    ska skaffa en tröja med texten "singelpappa" på det lockar nog många brudar..

• trollprinsessan

hehe..
    jag har köpt en scarf till min jycke.. där det står: Min matte är singel!!!

toksöt! hoppas den funkar.. hehe

• Ramunda

Hjälp.. Hur ska jag göra.....

Jag e ju hur velig som helst....Vill ju göra slut med min nuvarande....Å har känslor för en annan....Men samtidigt vet jag ju inte om jag borde göra slut....Vill ju inte bara ge upp sådär....

• mjukisvicki

Ramunda!! ja du det var svårt... kan nog inte hjälpa dig är inte så haj på relationer

bängolle!! välkommen hit!! det står att du är gift på din sida men ni kanske har gått ifrån varandra?

• Ramunda

mjukisvicki::

Jag vte, därför behöver jag nog ett litet råd....Nä veme haj på relationenr?? Inte jag iaf....

Svar på tråden För oss singlar!