• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • mjukisvicki

hoppas det går bra nu lilla j!!!! ta det lugnt bara!!!

daddy! ja du det gör vi nog alla
    och sen det andra som kommer efteråt förstås oxå

• Lilla J

Tack tack ska ni ha!! Lycka till ni oxå såklart! Hoppas att era män dyker upp snart!

• Smulan80

Hej allihopa!!

Hur har helgen varit för er då?

Lilla J: kul att ni ska försöka igen

Själv var jag ute i lördags. Hade hur kul som helst. Träffade spanet Så vi pratade lite. Igår ringde han mig Men jag jobbar ju på dagarna och han på kvällarna. Så det kan bli lite svårt att träffas. Men vi får se om vi kan ordna en dejt någon gång Men jag tror väl inte riktigt att det kommer bli något. Han pratade om att han nog skulle jobba utomlands. Så det är väl kanske inte så mycket att lägga ner allt för mycket energi på. Tänker absolut inte bli kär i honom. Men man kan ju iallafall träffas och umgås. Nåja, får se vad som händer.

Kramisar!!

• Smulan80

Vad har hänt med Fjärlien??? Hon verkar inte finnas kvar på FL längre.
    Någon som hört något???

• Smulan80

Fjärilen ska det vara. inte Fjärlien

• mjukisvicki

ja du!! vet inte hon har inte sagt något..

• Smulan80

jag har henne på min msn, så jag får väl se om hon loggar på där någon gång...

• daddy XL

Lilla J
    Tack tack ska ni ha!! Lycka till ni oxå såklart! Hoppas att era män dyker upp snart!
    (kvinnor) :D

o mjuckis jo det efter också förstås :)

• smilla00

Jag trodde hela tiden att jag och mitt ex skulle bli något annat än andra "separerade par". Att vi skulle vara världens bästa vänner och bara kunna bryta med varandra utan någon ilska eller bråk... men nu förstår jag det svåra i att separera även om båda två är medvetna om att man inte KAN leva tillsammans!

Det har gått nästan ett år nu... och jag har inte kunnat släppa honom ett dugg! men efter ilska, hat och bråk i massor senaste månaderna har jag äntligen kunnat släppa det som en gång varit och se framåt! Jag lever i nuet i stället för i det förflutna! Ingen idé att gräva i det som en gång varit!!

Jag tror det är vad många gör fel i! Man stannar kvar i det förflutna och ältar och ältar och ältar! Nu är vi vänner... pratar när vi pratar och ses när vi ses! Då kan vi kanske bli de där vännerna vi önskar bli, kanske leder till till något mer? Det vet man aldrig!

Har varit rädd för den dagen han träffar någon ny, men det är livet! Inget jag kan göra något åt! Lika bra att förbereda sig på att det kommer komma snart och den dagen får jag bestämma hur jag ska göra då! Ingen idé att leva i det förflutna eller framtiden! Vi lever här och nu!

Tänk på det tjejer (och killar)! Lev i nuet! Gör det som gör dig lycklig nu! Tänk inte på det som var! Det kommer ändå inte tillbaka igen!
    Lycka till alla ni singlar! En dag kommer vi hitta vår drömprins (prinsessa!) vi också! :)

Svar på tråden För oss singlar!