Ja jag tror också att han vill ha mig kvar! för genom att vara vän med mig så kan vi hitta tillbaka till det positiva vi en gång hade tillsammans... sedan när han varit själv och inte behövt bry sig mer än om sig själv ett år eller så, så kommer han kanske vilja ha mig tillbaka (om han inte hittat någon annan innan!). Det är ju smidigt för honom!!!
Samtidigt så säger både han och jag och alla våra vänner, att något visst måste det ju vara mellan oss om vi inte KAN släppa varandra! Samtidigt så känner jag att det nog vore bra för både honom och mig att träffa någon annan emellan i allafall... inte för att jag tror att det blir han och jag igen, men OM... för då vet man vad man saknat på något vis!
Det är mitt problem, att vi bor i samma stad, och har massor gemensamma vänner! jag måste ju på något vis träffa honom... vi skulle inte ses på ett tag... då sprang jag på honom två helger i rad, utanför krogen TROTS att vi inte ens gick till samma krog! vi sprang alltså på varandra på vägen DIT?!! trots att det är en ganska stor stad jag bor i!!!?
Men men... det är väl bara att försöka leva mitt liv men ändå inte bli ovän med honom, men att HAN får höra av sig om han vill något!
Den här killen jag har kontakt med från nätet är i samma situation som mig och det känns bra för det känns som om vi verkligen förstår varandra!!! Så jag ska verkligen försöka träffa honom så kanske jag kommer på andra tankar när det gäller mitt ex!