• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

vet precis hur du känner! Jag slogs också tillbaka ett steg varje gång jag träffade honom. Mår också bäst när jag inte behöver prata eller se honom.
    Jag är så otroligt glad att vi inte bor i samma stad längre. För det vore hemskt att möta honom när man bara är ute. Nu kan jag ju verkligen leva mitt eget liv utan att behöva tänka på att jag kan stöta ihop med honom.

Men det låter absolut som om han vill ha kvar dig tills han lekt klart, eller vad han nu vill. Men det tycker jag inte är rättvist. För då kommer du aldrig komma vidare..
    Du måste börja tänka på vad som är bäst för dig!!

• smilla00

Ja jag tror också att han vill ha mig kvar! för genom att vara vän med mig så kan vi hitta tillbaka till det positiva vi en gång hade tillsammans... sedan när han varit själv och inte behövt bry sig mer än om sig själv ett år eller så, så kommer han kanske vilja ha mig tillbaka (om han inte hittat någon annan innan!). Det är ju smidigt för honom!!!

Samtidigt så säger både han och jag och alla våra vänner, att något visst måste det ju vara mellan oss om vi inte KAN släppa varandra! Samtidigt så känner jag att det nog vore bra för både honom och mig att träffa någon annan emellan i allafall... inte för att jag tror att det blir han och jag igen, men OM... för då vet man vad man saknat på något vis!

Det är mitt problem, att vi bor i samma stad, och har massor gemensamma vänner! jag måste ju på något vis träffa honom... vi skulle inte ses på ett tag... då sprang jag på honom två helger i rad, utanför krogen TROTS att vi inte ens gick till samma krog! vi sprang alltså på varandra på vägen DIT?!! trots att det är en ganska stor stad jag bor i!!!?

Men men... det är väl bara att försöka leva mitt liv men ändå inte bli ovän med honom, men att HAN får höra av sig om han vill något!

Den här killen jag har kontakt med från nätet är i samma situation som mig och det känns bra för det känns som om vi verkligen förstår varandra!!! Så jag ska verkligen försöka träffa honom så kanske jag kommer på andra tankar när det gäller mitt ex!

• Smulan80

Ja, ge honom en chans iallafall det kanske är mannen i ditt liv

Du måste ju ändå fortsätta leva ditt liv...

• mjukisvicki

hello!!!! hur går det med bartendern??? smulan!!!

• Smulan80

Mjukisvicki: Nu har jag inte hört nåt sen i förrgår. men jag och en kompis ska ut och ta några öl i morgon. Så då får jag träffa honom Får se vad som händer då..
    Lite spännande det här

• smilla00

Lycka till Smulan!!! :) Hoppas du får träffa honom!

Jag tycker det är så himla härligt det här! Känner ändå att jag kommit en bra bit på väg! Pratade med en kompis som blivit dumpad av sin tjej för 2 veckor sedan och han var helt under isen! Då känner jag ändå att jag kommit en bra bit fast jag bara för någon dag sedan inte tyckte det!

Jag tror jag har grävt ned mig alldeleles för mycket! Jag kan inte göra något åt situationen som jag hamnat i! Ingenting! Ingen idé att leva i det förflutna! det är som det är och det är lika bra att gå vidare så att man får må bra igen! :)

Jag ska aldrig mer göra något som jag vet att jag mår dåligt av när det gäller mitt ex! jag vet vad jag vill och inte vill! Nu har jag satt mig f...n på att jag ska bli lycklig igen och att han kan inte såra mig längre! Så nu hör jag inte av mig till honom för jag vet att jag mår bäst så... men ringer han så kan jag svara, men så länge jag inte är den som håller i kontakten så känner jag mig nöjd!

Lycka till alla ni singlar! Vi förtjänar att hitta någon som är värd oss! Finns en hel hög killar där ute som kommer göra allt för oss om vi skulle bli ett par! Ut och hitta dem!! :)

• Cuthalion

Heja Smilla!!! Go girl!

• Smulan80

Smilla00: vad underbart att höra!!!! Visste att du var stark
    Det är sådär vi måste tänka, annars kommer vi aldrig komma över dem. Tänk vad de går miste om!! Det är inte VI som förlorar nåt, det är dem. eller vad säger ni?!

Kramisar på er allihopa!!!

• smilla00

Klart det är dessa grabbar som gör de största misstagen i deras liv!!! Det är ju de som kommer få ångra sig sedan när vi står där med den bästa människan på hela jorden vid vår sida!!!

Kram på er alla och ha en bra helg nu och tänk på er själva nu och inte på någon annan!!!

• Smulan80

Hej alla glada singlar

smilla00: Rätt inställning!

Själv tänker jag vara singel ett tag nu. Bokade nämligen en kryssning med en kompis idag Det är en sk blåljuskryssning. Det är alltså bara brandmän, poliser, ambulansmän osv. Kunde ju inte vara bättre!!! Så då ska jag absolut vara singel Så nu har jag något att se fram emot

Hoppas ni får en underbar helg!! Själv ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp mig lite. Har varit mycket på sistone. Men ska ju förstås ut och ta en öl idag efter jobbet. Bra sätt att varva ner på

Kramisar!!

Svar på tråden För oss singlar!